Ik vind de sitautie waar we nu inzitten ook heel ongemakkelijk. Ik weet niet welke verwachtingen zij heeft. Is het de bedoeling dat we nu nog contact houden of moeten we mekaar nu juist gerust laten? Heel lastig.
Hier hadden wij de eerste weken heel veel contact via sms, maar eigenlijk was dat niet super denk ik ik weet het niet.
Nu hebben een pak minder contact en dat helpt wel om er over te geraken.
Ik denk dat we het contact vanzelf wel meer kunnen hervatten op een later tijdsstip als alle wonden volledig genezen zijn is er mss plaats voor vriendschap als dat ooit kan? Geen idee als dat ooit gaat kunnen, maar allé, we hebben nooit ruzie gehad en zijn dat ook niet van plan dus we zien wel.
Waar ik wel bang voor ben is de situatie dat een vriend in zit.
Zijn ex heeft een nieuwe partner, die zit er goed voor, heeft daar een zwembad, pooltafel, flipperkasten, een quad om mee te rijden en de hele hutsekluts.
Wat natuurlijk resulteert dat in de weken dat zijn zoontje bij hem is die heel vaak vraagt wanneer hij terug naar die andere man mag. Of zegt dat het daar leuker is met die andere man.
Fuck dat moet de hel zijn hé, en dat gastje is 5-6 jaar die beseft ook niet wat hij aanricht met wat hij zegt natuurlijk.
Maar damn, kreeg de tranen in mijn ogen als ik er aan dacht toen hij het vertelde.