Général Zantas
Well-known member
Polen de gouden medaille op de 4x400 gemengd. Feestje hierzo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I am a swedish vikiiiiing.1, 2 en 3 voor Jamaica, maar toch weinig hartelijkheid te bespeuren bij de dames
Schril contrast tegenover het discuswerpen bij de mannen, waar de Zweden 1 en 2 werden. Die waren tenminste samen een feestje aan het bouwen.
Was zijn tweede 10km en direct geplaatst na de eerste op de OSViel beetje tegen maar wel mooie race in zijn geheel. Wat een sport blijft atletiek toch he.
.Nieuw OR op de 100 meter bij de vrouwen, eindelijk dat record van 1988 van de tabellen.
Op die nieuwe Nikes wss?10:61 heel snel dus en toch had ik misschien nog sneller verwacht. Machtig beeld wel die drie Jamaicaanse die 1-3 lopen.
Hopelijk naar Parijs binnen 3j, en voor een limburgse nog een schoon ding.Wat een sympathiek meiske is die Rani Rossius.
Limburg ftw![]()
jawelOp die nieuwe Nikes wss?
Neen 4des ...Mits een terechte diskwalificatie hadden de 4X400m relay ploeg nu brons.. Grote landen mogen altijd iets meer dat is wel duidelijk.
0,6 meter tegenwind. Wel op de snelle Nikes maar die tegenwind heeft dat verschil wel gecompenseerd.10:61 heel snel dus en toch had ik misschien nog sneller verwacht. Machtig beeld wel die drie Jamaicaanse die 1-3 lopen.
Da's volgens mij commentaar op de spikes van Nike waar ineens zowat iedereen die ze heeft PR's mee loopt.Wie had er zijn juiste spikes niet bij?
Als we de Britten nog meetellen, dan valt het nog wel meeWow, een Europeaan wint de 100m sprint bij de mannen. Ik volg die sport enkel bij de OS, maar dit lijkt me toch een heel uitzonderlijk resultaat.
De laatste Brit was in 1992 zie ik. Maar het is inderdaad vooral toch een Amerikaanse aangelegenheid (allé, buiten de dominantie van Bolt dan de laatste edities).