OS 2020 | Atletiek (de moeder én vader van alle sporten)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet snel? :laugh:
Ik moet ze niet, zat ook bij die salazar die levenslang geschorst is ondertussen

Couckuyt met schitterende race, finale kan zowaar!
Nee voor dat niveau niet snel nee, ik zet het nog tussen haakjes ook omdat ik ook wel weet dat er weinig zijn die die tijd halen maar op dat niveau, voor Hassan was dat niet snel nee, ze heeft een pr van ruim veertien seconden sneller... . Heeft ze dat voor in een halve finale of finale dan wint ze nooit of te nooit nog. Ik snap de smiley dus ook niet goed.

Edit: Enfin of ze moeten in de halve finale of finale ook "traag" lopen dan zou ze dat nog wel eens kunnen natuurlijk... .

Laatst bewerkt:
Nee voor dat niveau niet snel nee, ik zet het nog tussen haakjes ook omdat ik ook wel weet dat er weinig zijn die die tijd halen maar op dat niveau, voor Hassan was dat niet snel nee, ze heeft een pr van ruim veertien seconden sneller... . Heeft ze dat voor in een halve finale of finale dan wint ze nooit of te nooit nog. Ik snap de smiley dus ook niet goed.

Edit: Enfin of ze moeten in de halve finale of finale ook "traag" lopen dan zou ze dat nog wel eens kunnen natuurlijk... .
Of je nu traag of snel loopt maakt niet uit is de plaats dag telt. En die laatste ronde zal normaal altijd snel zijn.

Maar dan nog is 4.05 een snelle tijd, het is niet dat er 50 vrouwen onder de 4min lopen

Uiteraard, al wat ik wil zeggen is dat Hassan het voordeel had dat ze een tijd liepen die zij met de vingers in de neus loopt en dat ze daardoor "vlot" (let op de haakjes) kon terugkomen na die val omdat ze het tempo dat er gelopen werd vlot aankan en dus ook nog wel wat in de tank had voor die laatste ronde. Niet meer, niet minder.

Rond de tien seconden is belachelijk snel op de 100m voor een goeie Bolt was dat echter traag, het kan simpel zijn.

Daar is nr één van de mogelijke drie in ieder geval, ik vind het nog wel iets hebben ook al stinkt Salazar tot en met.

Gisteren een Chinese die Olympisch Kampioen shotput werd.

Mijne nonkel: "WAAAAAAAAATTT???? DAT IS NE VENT!" :tongue: (Gong Lijiao)
Ik kan hem eigenlijk géén ongelijk geven.

En nog wat later: "Jaja gewoon kloten eraf op jonge leeftijd en hop t'is plots een vrouw!" :laugh:

Gisteren een Chinese die Olympisch Kampioen shotput werd.

Mijne nonkel: "WAAAAAAAAATTT???? DAT IS NE VENT!" :tongue: (Gong Lijiao)
Ik kan hem eigenlijk géén ongelijk geven.

En nog wat later: "Jaja gewoon kloten eraf op jonge leeftijd en hop t'is plots een vrouw!" :laugh:
Hier zeiden ze dat ook.. mijn schoonouders dan.. net dezelfde reactie als uwe nonkel.. grappig

Mooiste moment van de dag. Tkachuk vol spanning afwacht of ze de finale haalt, en vervolgens de ontlading. Zeker geen man :love:

1627911410-5953.jpg

Op de 400 horden zijn er 3 atleten onder het WR van voor 1 juli gegaan. :unsure: Warholm en Benjamin zelfs met resp. 80 en 60 honderdsten.

Wat zit er in die nieuwe schoenen dat dit mogelijk maakt?

Die finale 400h :help:

Maar die spikes had hij toch ook al vorige maand.

Moet toch ook iets zijn met de piste, dat hij het wereldrecord opnieuw ging breken was wel bijna een certitude.
Maar met 80 hondersten is echt gestoord

6 van de 8 lopers lopen gewoon ook een NR .

Die finale 400h :help:

Maar die spikes had hij toch ook al vorige maand.

Moet toch ook iets zijn met de piste, dat hij het wereldrecord opnieuw ging breken was wel bijna een certitude.
Maar met 80 hondersten is echt gestoord

6 van de 8 lopers lopen gewoon ook een NR .
Was toen zijn 1e wedstrijd van het seizoen dacht ik? Wel vreemd dat die finale niet in avondsessie zat

Ik denk dat het te maken heeft met amerikaanse prime-time net zoals in het zwemmen.

De 3de Dos Santos liep trouwens op addidas spikes.
(enkel Nike , NB en Puma maken momenteel gebruik van die revolutionaire techniek).

Lol twee gouden medailles in het hoogspringen bij de mannen :clap:
Sowieso hét moment van de Olympische spelen, die mannen hebben mekaar de voorbije jaren echt wel door dik en dun gesteund, het zijn gewoon echte boezemvrienden die zonder mekaar waarschijnlijk niet meer zouden hoogspringen. In De Standaard staat er een hele uitleg over.

Dus met 45sec heb je medaille volgens onzen Hans, sure jongen vandaar dat in de halve finale zo snel gelopen is

Hans noemde in zijn vorige passage in de tribune de meerkampers/-kampsters ook de kneusjes van de atletiek. Zij zijn immers niet goed genoeg in 1 ding, dus doen ze er maar meerdere uit gebrek aan talent volgens hem :sarcastic:
Durfde er dan ook nog bij vertellen dat dat een mening was die door de meeste andere atleten gedeeld wordt.

Thiam na 2 kampen al aan de leiding in het zevenkamp. Noor Vidts toch ook wel een knappe 4de plaats momenteel, al vermoed ik dat zij nog wel een beetje achteruitgeslagen gaat worden.

Noor zal sowieso nog zakken ja. Als zij kan eindigen in de top 10 zou dat al fantastisch zijn. Gestart met 2 PBs, dus als ze de rest op niveau kan afwerken is haar competitie meer dan geslaagd.

Na 2 disciplines en scores die dicht bij elkaar liggen ligt nog niets vast. Noor haalde wel zilver op het EK dus mss dat ze mikt op top 10 en erg goed is top 5 voor haar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan