Zaterdag allesinds niet, want ze rijden woensdagniet deze zaterdag, Ganna gaat niet op de foto staan !

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zaterdag allesinds niet, want ze rijden woensdagniet deze zaterdag, Ganna gaat niet op de foto staan !

Om mee te doen met de TT kan je iedereen mee sturen. Deze Remco gaat ons weinig brengen in die TT.Achteraf heel makkelijk natuurlijk. Niet vergeten dat je ook nog een tweede persoon nodig hebt voor de TT...
En de niet-selectie van Teuns is nu toch al vaak uitgelegd hé. Voor zijn tourrit had hij echt nog niets getoond dit seizoen
Ik heb absoluut geen kritiek over hoe de Belgische ploeg gereden heeft vandaag, want daar was in mijn ogen weinig mis mee. Behalve dat Evenepoel naar mijn gevoel wel wat teleurstelde. Daar had ik toch meer van verwacht.Idd. Slaagt echt nergens op als je ziet hoe de finale verloopt en ziet wie er daar nog bij zat.
Jup, Ganna heeft nog maar 4 tijdritten gewonnen dit seizoen.Ganna weinig overtuigend qua time trial dit jaar, Wout pakt met afstand goud in deze vorm![]()

De vorige keer dat jij voorspelde dat iemand niks had te zoeken in een bepaalde koers won hij.Om mee te doen met de TT kan je iedereen mee sturen. Deze Remco gaat ons weinig brengen in die TT.
Remco was kopman voor alle duidelijkheid.
Maar bon in een interview zegt hij dat hij tevreden is met zijn vorm. Straf in feite. Een kinderhand is dan blijkbaar toch echt snel gevuld.
Dit is de minst zure van de drie.Zuur die 2de plaats. Net als vorig jaar op het WK, net als in de Ronde v Vlaanderen. Telkens in absolute topvorm en dan is het net niet.
Dat zijn grote kansen die weg zijn.
Ik hoop echt dat het woensdag wel raak is. Maar ik vrees Dennis en Ganna.
Als je dat doet, lever je wat in op de eendagswedstrijden, en rijd je jezelf minder in de kijker van de Tour. In principe zou Van Aert wel een enorme kandidaat zijn voor een groene trui.Eerlijk gezegd, ik zie een Wout mits die zich er wat op toe legt nog eerder een deftig klassement rijden in een grote ronde dan Remco.
Jup, Ganna heeft nog maar 4 tijdritten gewonnen dit seizoen.![]()

Heeft Wuyts zich een beetje kunnen houden? Of hebben ze de brandweer moeten bellen om de kelder daar bij de VRT leeg te pompen die zal nogal tekeer zijn gegaan kan ik me inbeelden.
Voor de TT krijgen de eerste 30 landen op de ranking 1 plaats en krijgen de eerste 10 in de uitslag van het WK tijdrijden van 2019 een extra plaats voor hun land (max 1 plaats extra per land, anders de nr 11,12,...).Roglic rijd de TT. Slovenie mag maar 1 man afvaardigen voor de TT. Hoe dat komt weet ik niet terwijl iedereen die wat van koers kent toch weet dat dat 2 kanidaat podium renners zijn maar goed zullen niet genoeg puntjes hebben verzameld de voorbije jaren zeker. Alhoewel Slovenie toch al een pak gewonnen heeft.