OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje dom van Mathieu.
Zaterdag lag daar inderdaad die plank.

Deze morgen bij de opwarming niet meer, en hij heeft toen ook een rondje gereden.

Jammer voor de wedstrijd. Maar ik denk toch dat Pidcock onklopbaar was.

Op zich toch niet zo’n bijzondere drop? Redelijke vlakke aanrit, mooi hellende landing… Hij maakt daar gewoon een domme technische fout. Erg jammer voor hem.
Goh, ik vraag me af hoeveel mensen hier die drop zouden rijden. Als ik in Beringen bijvoorbeeld zie dat het grote deel de drop aan het brugje nog niet eens rijdt. En wat is dat? 50 cm?

Ik zou het zelf met mijn XC HT zeker niet doen. Met de enduro wel natuurlijk.

Ik zou het alleszins niet durven, maar ben dan ook geen professionele mountainbiker.
Hij is de enige die daar gevallen is en blijkbaar 'niet op de hoogte' was van het verwijderen van die plank.
Vreemde uitleg lijkt me dat, qua communicatie kan het Nederlandse wielerteam duidelijk nog wat verbeteren. :D
Hoe dan ook, hij ziet toch dat de rijders voor hem ook springen denk ik dan.

Ja uiteraard. Maar we spreken hier wel over Olympische mtb’ers, niet over ons, toertochtcoureurs é. Het is een relatief hoge drop, maar technisch toch niet zo bijzonder voor die gasten. Als je ziet hoe hij zijn fiets positioneert, heeft ie gewoon een fout gemaakt (even verstrooid?)… En als je niet continu 100% gefocust bent, ben je op de mtb direct gezien.

Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.

Op die foto zie je volgens mij Kate Courtney tijdens de verkenning te voet? en die was in het weekend van 24/7.

Dus ik vermoed dat het laattijdig afzakken toch wel meegespeeld heeft. "Iedereen" weet het behalve MVDP?

Ofwel kan de Nederlandse entourage geen Engels :unsure:

Dat laat inreizen was dan toch compleet de verkeerde beslissing, je gaat me niet zeggen als je daar tijdig bent dat zulke belangrijke elementen je zullen ontsnappen.

Had daar al mijn bedenkingen bij .. En waarom eigenlijk, was ruim op tijd weg uit de tour ?

Laatst bewerkt:
VdP heeft getweet dat hij het niet wist...

Ik vind het toch wel wat flauw als elke andere renner het wel lijkt te weten...
Ik wil hem gerust geloven maar dat is toch echt onbegrijpelijk, is dit dan gebrek aan professionaliteit of zenuwen?

Je leeft vier jaar naar dit moment toe dan laat je je pakken op zo'n detail, op z'n minst vreemd te noemen.

Dat laat inreizen was dan toch compleet de verkeerde beslissing,

De top 3 op de baan reden een week geleden nog op de Champs-Elysées...

Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.
Inderdaad: https://www.wielerflits.nl/nieuws/m...el-vertelde-dat-ze-die-plank-zouden-weghalen/

VdP moet dat geweten hebben en zal gewoon verstrooid zijn geweest? Ik denk wel dat Adrie best even de iPhone van zijn zoon afpakt want om het nu op de organisatie te gaan steken is zwak...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan