pablohoney
Well-known member
Zou blijkbaar een ramp gelegen hebben na deze drop op de pratice runs, MVDP wist blijkbaar niet dat deze weggenomen zou worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is de omkadering van het Nederlandse MTB team deze spelen al even slecht als die van hun vrouwenploeg.Zou blijkbaar een ramp gelegen hebben na deze drop op de pratice runs, MVDP wist blijkbaar niet dat deze weggenomen zou worden.
Goh, kun je dus zeggen dat Hafnaoui (zwemmer) of Kiesenhofer (wielrennen) ook gewoon beter thuis gebleven waren.een Belgische, world ranking: 106. Serieus... what the fuck doe je dan op de Olympische Spelen???
Goh, ik vraag me af hoeveel mensen hier die drop zouden rijden. Als ik in Beringen bijvoorbeeld zie dat het grote deel de drop aan het brugje nog niet eens rijdt. En wat is dat? 50 cm?Op zich toch niet zo’n bijzondere drop? Redelijke vlakke aanrit, mooi hellende landing… Hij maakt daar gewoon een domme technische fout. Erg jammer voor hem.

ook alTourwinnaar in spé…
Pogacar tegen Pidcock en Evenepoel als 3de speler , Bernal kan mss nog voor het bergklassement gaan , en wat moet Van Aert doen 

Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.
Kdacht ff AdrieIk wil hem gerust geloven maar dat is toch echt onbegrijpelijk, is dit dan gebrek aan professionaliteit of zenuwen?VdP heeft getweet dat hij het niet wist...
Ik vind het toch wel wat flauw als elke andere renner het wel lijkt te weten...
Dat laat inreizen was dan toch compleet de verkeerde beslissing,

Inderdaad: https://www.wielerflits.nl/nieuws/m...el-vertelde-dat-ze-die-plank-zouden-weghalen/Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.