Tanuki_
Crew Member
Ik snap wel dat zo'n aanzoek stresserend kan zijn (want verwachtingen, speciaal moment), maar Ik bedoel gewoon doorheen een relatie leer je elkaar toch kennen, dan weet je wat ze graag eet, wat ze graag doet, in welke omgeving ze graag is, welke muziek ze graag hoort, of ze graag haar familie erbij heeft, etc. En hopelijk hou je daar dan een beetje rekening mee en doe je niet gewoon iets dat X heeft gedaan op nen berg. Zolang het toch duidelijk is dat je er een beetje hebt over nagedacht en het met haar /jullie eigenschappen in gedachten was denk ik dat het goed is hoor, zoals Wilcao ook zei.Mogelijk lag het aan mijn gebrek aan koffie. Maar die uitspraak: "dit is het moment om te tonen aan je partner dat je ze kent en weet wat waardevol is voor haar en jullie", dat zou eerlijk gezegd zoiets zijn dat mij stress geeft. Dat lijkt me veel druk leggen op de "keuze" van de man (doorgaans wordt dat toch verwacht van de man), en ik kan me inbeelden dat niet iedereen zo meteen weet hoe de andere zou reageren of wat die wel of niet verwacht, of zichzelf gewoon heel hard nerveus maakt want kennis X heeft dat met veel fanfare ergens op een bergtop in een tropisch land gedaan.
Ale das allemaal hoe ik het zie he, ik heb nog nooit een aanzoek gedaan of gehad dus what do I know

)