Gelukkig zei die van u dan Ja. Of toch niet?
Euh, ja. Maar dat was nu niet echt een verrassing aangezien ze al 8y of zo zat te neuten om te trouwen
Ook niet mee akkoord eigenlijk
Willen ze bijleggen aan uw feest, fine. Dat is toch omdat ze willen helpen, maar het blijft uw feest.
Willen ze bijleggen omdat ze zich willen moeien, hou dan u geld en geeft uw eigen feest.
Ja, ik zag het eerder omgekeerd. Als je niet betaalt, heb je zeker niks te zeggen. Als de afspraak is dat ze zich mogen moeien als ze geld geven, dan heb je een simpele keuze. Of je gaat op de buik voor centen of je moet het geld niet hebben. Maar je hebt altijd zelf de keuze.
Ons feest is deze zomer. We gaan er van uit dat de ouders langs 2 kanten 0 geven. Ze gaan waarschijnlijk wel iets geven langs 2 kanten, I don't know - ik zit er in elk geval niet achter te vragen. En we organiseren het feest zoals wij willen. Geen ellenlange lijsten met invitees van de ouders ("maar die geven wel een centje, he" - ik moet je centen niet hebben). Geen traditionele zaal met klassieke menu. Geen familie tafel met processie door de zaal etc.
En ja, het feest is 90% gepland, alles geboekt, eten geregeld, DJ geregeld, etc. Madam heeft al een kleed. En de ouders... Wel, ze gaan het wel zien de dag zelf, he.

. Het is hier ook elke paar weken "En wat is de planning voor de trouw". Wel ja, zoals op de "save the date" stond. Het begint op XXX om YYY en het is te doen in ZZZ.