Path Of Exile 2

Ze hebben voorlopig server capaciteit voorzien voor 1 miljoen spelers tegelijk, gisteren aangehaald door GGG in een interview met een streamer.
Dus ik denk buiten veel queue tijd de eerste uurtjes en misschien lag dat het wel zal meevallen zekers? :)
Dat betwijfel ik dus iedere grote release van de laatste jaren had wel last van queues crashes en dergelijke problemen, ik verwacht dat ik deze weekend niet veel zal kunnen spelen maar ik hoop dat ik verkeerd ben 😁.

Nog 25 uur let's gooooo welke classes gaan jullie mee beginnen.

Ik twijfel nog over Witchhunter of Stormweaver.

En ik heb al een beetje zitten rondneuzen op onderstaande skill tree planner naar een pad om te beginnen volgen. :)

Zo heel veel staat daar nu ook nog niet in :)

Iemand enig idee wat die 'weapon set skill points' zijn bij Witch Hunter?

Persoonlijk denk ik van Gemling te gaan, double bonusses voor uw attributes klinkt OP :D
Zeker als je niet moet kijken achter andere attributes voor je gems, moet bv 800 strength toch makkelijk haalbaar zijn. En dan hopla, mee die node opeens 400 base HP en 160 incr melee phys dmg meer :music:

Is die client download nu al online?

Zal dus morgenochtend dl'en worden :)

Frigo is ondertussen aangevuld voor morgen, La trappe Quadruppel, Gordon Xmas, Gouden Carolus Imperial Dark, Boon Oude Geuze. Morgen na het werk nog wa junk food inslaan ook en misschien wa frisdrank :D :D

op ps5 kan je nu ook al downloaden en wat in de settings zitten prullen
momenteel staan er al 5900 mensen voor mij in de queue met nog 19u te gaan :)

Ik heb denk ik sinds de reboot van Tomb Raider niet mer zo uitgekeken naar een spel. Ben nog kickstarter backer geweeest van PoE in, goh, 2011 of zoiets? Altijd fier geweest op de kiwi die ik toen kreeg. :)

Eerste class gaat Witch zijn denk ik, of Mercenary. Builds zijn er nog niet dus het wordt verkennen net zoals al die jaren geleden. Van plan zelfs om het nachtje door te doen. :)

Blij dat ik die bitterzure smaak van Diablo 4 ga kunnen doorspoelen.

Wat bedoel je? Je kan toch je skill punten ingeven en de beschrijvingen van alle nodes zien als je erover hoovered?
Ik ben er zowel voor de witchunter als stormweaver al effe mee bezig geweest.
Bij heel veel nodes zie ik gewoon 'sn925' of zo als ik erover hoover

Iemand enig idee wat die 'weapon set skill points' zijn bij Witch Hunter?
Is gelinkt aan weapon swap. Met die punten kan je 2 verschillende configs hebben op je tree. Elk ervan werkt met 1 van u 2 equiped weapon sets.
Swapt automatisch als je skills gebruikt die je verschillende weapon sets gebruiken.

Ik vrees er ook voor. Ze zouden beter het wat proberen te splitsen, mss gebaseerd op hoe oud een account is of geografisch. Maar dat laatste draagt alleen mijn voorkeur weg als Europa op 1 staat 😁

Hoe zit het met microtransactions of wat is er betalend in deze game? Want ik lees hier gratis en €480 vorige keer in één adem:)

Hoe zit het met microtransactions of wat is er betalend in deze game? Want ik lees hier gratis en €480 vorige keer in één adem:)
Het spel is op zich gratis, maar dat is pas als het uit Early access is. (wellicht pas najaar volgend jaar)

Als je nu wil spelen in Early access koop je een supporter pack, goedkoopste 30 dollar.
Daar zit wel 300 gold bij ook voor hun shop, en met dat gold kopen de meeste mensen stash tabs om u materiaal beter te ordenen in je stash.
(300 gold heeft een waarde van 30 dollar)

Ze hebben wel gezegd als je al stash tabs had in poe 1, en dat zijn er die ook van toepassing zijn in poe 2, dat je ze daar ook zal kunnen gebruiken en dus geen nieuwe stash tabs moet kopen. (indien op dezelfde account of course)

Je kan ook cosmetics kopen natuurlijk met dat gold.

Die 480 euro waarover gesproken is, is voor mensen die dat uitgaven in verleden aan POE1 stashtabs/cosmetics etc.
En die krijgen wel gratis toegang tot Early access en moeten dus geen supporters pack kopen.

Laatst bewerkt:
Ik zou deze ook wel durven spelen. Maar moet heel het weekend werken. Dus vermoedelijk daarna :-) misschien wel al kopen en downloaden. Je weet maar nooit dat er een gaatje vrij komt.

Terug
Bovenaan