21h vanavond?
20:00 (onze tijd) vrijdag avond is de release.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21h vanavond?
Dat betwijfel ik dus iedere grote release van de laatste jaren had wel last van queues crashes en dergelijke problemen, ik verwacht dat ik deze weekend niet veel zal kunnen spelen maar ik hoop dat ik verkeerd benZe hebben voorlopig server capaciteit voorzien voor 1 miljoen spelers tegelijk, gisteren aangehaald door GGG in een interview met een streamer.
Dus ik denk buiten veel queue tijd de eerste uurtjes en misschien lag dat het wel zal meevallen zekers?![]()
.
Gaan de hardcore servers ook al life of weet je het niet ?Ik twijfel nog over Witchhunter of Stormweaver.
En ik heb al een beetje zitten rondneuzen op onderstaande skill tree planner naar een pad om te beginnen volgen.
Zo heel veel staat daar nu ook nog niet inIk twijfel nog over Witchhunter of Stormweaver.
En ik heb al een beetje zitten rondneuzen op onderstaande skill tree planner naar een pad om te beginnen volgen.

Is die client download nu al online?
Wat bedoel je? Je kan toch je skill punten ingeven en de beschrijvingen van alle nodes zien als je erover hoovered?Zo heel veel staat daar nu ook nog niet in![]()
Bij heel veel nodes zie ik gewoon 'sn925' of zo als ik erover hooverWat bedoel je? Je kan toch je skill punten ingeven en de beschrijvingen van alle nodes zien als je erover hoovered?
Ik ben er zowel voor de witchunter als stormweaver al effe mee bezig geweest.
Ja idd, nu zie ik dat ook als ik bij sommige erover hoover.Bij heel veel nodes zie ik gewoon 'sn925' of zo als i
Is gelinkt aan weapon swap. Met die punten kan je 2 verschillende configs hebben op je tree. Elk ervan werkt met 1 van u 2 equiped weapon sets.Iemand enig idee wat die 'weapon set skill points' zijn bij Witch Hunter?
Het spel is op zich gratis, maar dat is pas als het uit Early access is. (wellicht pas najaar volgend jaar)Hoe zit het met microtransactions of wat is er betalend in deze game? Want ik lees hier gratis en €480 vorige keer in één adem![]()