Path Of Exile 2

Heb het eerste ook nooit gespeeld, en had geen probleem om erin te stappen.

Al ben ik niet echt iemand die het verhaal volgt van games als POE en Diablo. :unsure:

Ik heb nog nooit Path of Exile gespeeld. Is het tweede spel een goede instapper, of is het aangeraden eerst het eerste spel te spelen?
2 is veel makkelijker om in te stappen :smile: maar je mag niet vergeten dat het nog altijd early access is

Aan de andere kant, 1 is volledig gratis hint hint. Wat me er doet aan denken, ik heb nog een key als je die wilt

Heb het eerste ook nooit gespeeld, en had geen probleem om erin te stappen.

Al ben ik niet echt iemand die het verhaal volgt van games als POE en Diablo. :unsure:
Dit.

Ik let ook amper op het verhaal. Daarvoor moet je het zeker niet laten.

Waar zitten die endgame eindbazen eigenlijk? Geraak precies niet goed vooruit met mijn maps.

Ik kom er echt niet meer toe om te spelen. Heb verschillende builds geprobeerd, maar niet verder geraakt dan Act 1 Cruel.

Misschien te veel (al is dat relatief) PoE 1 gespeeld dus het nieuwe is er wat af?
Of is PoE 2 endgame (maps) zoveel beter of anders dan de 1?

Dit.

Ik let ook amper op het verhaal. Daarvoor moet je het zeker niet laten.

Waar zitten die endgame eindbazen eigenlijk? Geraak precies niet goed vooruit met mijn maps.
die zitten in random citadel spawns, als je wat weg en weer gaat op je map (in de fog of war) dan zal je beams zien. Dat is een citadel en daar zit een boss die een key kan droppen

qua build zit ik persoonlijk wat vast. build is perfect om te clearen etc maar upgrades staan momenteel aan 50-100 div
is dus wachten op de reset en dan zien wat ze toevoegen

En die hide outs? Waar vind je die?

Toch al een twintigtal maps gedaan en niets
Da's een speicaal teken op een map. Hetzelfde teken als in PoE1. Het is niet zo dat je een doorgang vindt in een map naar een hideout.
En 20 maps is wel héél weinig hé om al een hideout te vinden.

Ik kom er echt niet meer toe om te spelen. Heb verschillende builds geprobeerd, maar niet verder geraakt dan Act 1 Cruel.

Misschien te veel (al is dat relatief) PoE 1 gespeeld dus het nieuwe is er wat af?
Of is PoE 2 endgame (maps) zoveel beter of anders dan de 1?
Raar, wat heb je gespeeld? Want mijn Monk en mijn Necro Arsonist build vlogen door de levels heen. Wel Trade gebruiken voor nieuwe items en uniques disenchangen voor chance orbs. Deze kan je dan verkoopen voor Exalted.
Monk guide weet ik niet meer maar deze voor de skeletons is https://maxroll.gg/poe2/planner/fjuim01r

Ik vind het mappen véél beter dan in PoE1, maar de meningen verschillen daar wel over. Er zijn meer bosses en mijn builds zijn gemaakt voor bosses makkelijk te verslaan. Vind de maps ook gewoon plezanter. Alhoewel ik Crypt en Vaal Factory probeer te vermijden.
Mappen lukt mij nu tot T15. Juiced T16 nog niet zo goed. Mijn 13 Minions zijn op dit moment nog maar Lvl 29 (skillgem is 19) maar met upgrades kunnen die nog naar lvl35 of zo.

Da's een speicaal teken op een map. Hetzelfde teken als in PoE1. Het is niet zo dat je een doorgang vindt in een map naar een hideout.
En 20 maps is wel héél weinig hé om al een hideout te vinden.
idd, ik zit bv. zeker al aan 500+ mappen en heb misschien 5 citadels gevonden
zegt genoeg :)

hideout is binnen. Ik zat achter een verkeerd teken te zoeken :unsure:
Die zat maar een paar nodes van mijn start.

Wel 3x moeten proberen, is da normaal dat die vol zitten met blue mobs en heel dicht op elkaar?

idd, ik zit bv. zeker al aan 500+ mappen en heb misschien 5 citadels gevonden
zegt genoeg :)

Denk dat ik aan zo'n 200 zit. Heb er 1 gevonden maar moet er 3 doen of zoiets om die map dan te kunnen doen. In tegenstelling tot vele dingen vind ik dat slecht uitgelegd in PoE 2.

hideout is binnen. Ik zat achter een verkeerd teken te zoeken :unsure:
Die zat maar een paar nodes van mijn start.

Wel 3x moeten proberen, is da normaal dat die vol zitten met blue mobs en heel dicht op elkaar?

Nee, is hetzelfde niveau dan het waypoint dat je daar insteekt.

Heb vandaag een T16 gedaan, wel voorzichtig en geen last gehad. Lvl 86 hier.

HYPE! Momenteel League of Phrecia aan het spelen op PoE. Mijn eerste kennismaking met PoE na PoE2. Ook heerlijk verslavend.

Tijd voor de livestream in 5 minuten
Benieuwd of we nieuwe acts krijgen

Ziet er goed uit met nieuwe ascendancies, nieuwe uniques focussed op mid en late game :D
Veel nieuwe skills en support gems

Laatst bewerkt:
Performance is precies naar de kloten met versie 0.2.0
In de chat zeiden ze om Vulkan te gebruiken ipv DirectX12... maar dat is een crash to desktop als ik het selecteer.

Ja forums staan vol met klachten.
Maar net zoals met hun pc freeze locks (waar ik ook/nog altijd geimpacteerd van ben) doet het zich ook weer niet bij iedereen voor.

Btw mocht iemand denken 'ik weet workarounds voor die freeze locks', i know.
Ik ken ze ondertussen al allemaal, na maanden deze thread te volgen.

En sommige werken wel zoals de 'poeuncrasher'.
Maar ik weiger die te gebruiken om een core te parkeren, enkel voor dit spel.
Ik speel alle dagen de nieuwste games die uitkomen op dezelfde pc config.
Maar spijtig genoeg is Poe2 het enige spel waar ik die crashes en die lelijke pc freeze bij voorheb.

Ja forums staan vol met klachten.
Maar net zoals met hun pc freeze locks (waar ik ook/nog altijd geimpacteerd van ben) doet het zich ook weer niet bij iedereen voor.

Btw mocht iemand denken 'ik weet workarounds voor die freeze locks', i know.
Ik ken ze ondertussen al allemaal, na maanden deze thread te volgen.

En sommige werken wel zoals de 'poeuncrasher'.
Maar ik weiger die te gebruiken om een core te parkeren, enkel voor dit spel.
Ik speel alle dagen de nieuwste games die uitkomen op dezelfde pc config.
Maar spijtig genoeg is Poe2 het enige spel waar ik die crashes en die lelijke pc freeze bij voorheb.
Welke CPU heb je?

Welke CPU heb je?
Ik heb dat al vermeld denk ik bij mijn eerdere feedback hier, een Ryzen 7700x.
Maar nogmaals de nadruk op "dit is het enige spel waar ik dit voor heb" ;)
En zoals jullie merken aan mijn feedback in het hele games forum speel ik dagelijks en zo goed als alle nieuwere games die uitkomen.

Maar er zijn dus ook veel spelers met dezelfde processor die het niet voorhebben.
En ook veel geimpacteerden met nog recentere cpu's die het ook voorhebben zoals bvb de amd 9800x3d cpu's.
En met mijn oudere intel I7 6700K processor had ik ook geen problemen, eerste week poe2 daarop nog gespeeld.

Zelfste verhaal met die windows update, ik weet dat er veel mensen daar naar wijzen.
Maar zelfs met die update geen issues met geen enkel ander spel.

Dus de link zal er wel ergens zijn, maar moet toch sowieso met 1 van de instructies te maken hebben in hun game code.
Anders had ik dit issue de voorbije 3 maand toch minstens 1x voorgehad bij een ander spel, wat niet het geval is.

Ondertussen ook al al mijn dxdiag logs en windows logs doorgestuurd naar GGG admin op 13 januari, zonder resultaat.
Zie mijn feedback eerder in deze thread. Maar de enige crash die zichtbaar was in mijn logs was POE. (zowel met steam als standalone client)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan