Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 is veel makkelijker om in te stappenIk heb nog nooit Path of Exile gespeeld. Is het tweede spel een goede instapper, of is het aangeraden eerst het eerste spel te spelen?
maar je mag niet vergeten dat het nog altijd early access isDit.Heb het eerste ook nooit gespeeld, en had geen probleem om erin te stappen.
Al ben ik niet echt iemand die het verhaal volgt van games als POE en Diablo.![]()
die zitten in random citadel spawns, als je wat weg en weer gaat op je map (in de fog of war) dan zal je beams zien. Dat is een citadel en daar zit een boss die een key kan droppenDit.
Ik let ook amper op het verhaal. Daarvoor moet je het zeker niet laten.
Waar zitten die endgame eindbazen eigenlijk? Geraak precies niet goed vooruit met mijn maps.
Da's een speicaal teken op een map. Hetzelfde teken als in PoE1. Het is niet zo dat je een doorgang vindt in een map naar een hideout.En die hide outs? Waar vind je die?
Toch al een twintigtal maps gedaan en niets
Raar, wat heb je gespeeld? Want mijn Monk en mijn Necro Arsonist build vlogen door de levels heen. Wel Trade gebruiken voor nieuwe items en uniques disenchangen voor chance orbs. Deze kan je dan verkoopen voor Exalted.Ik kom er echt niet meer toe om te spelen. Heb verschillende builds geprobeerd, maar niet verder geraakt dan Act 1 Cruel.
Misschien te veel (al is dat relatief) PoE 1 gespeeld dus het nieuwe is er wat af?
Of is PoE 2 endgame (maps) zoveel beter of anders dan de 1?
idd, ik zit bv. zeker al aan 500+ mappen en heb misschien 5 citadels gevondenDa's een speicaal teken op een map. Hetzelfde teken als in PoE1. Het is niet zo dat je een doorgang vindt in een map naar een hideout.
En 20 maps is wel héél weinig hé om al een hideout te vinden.

idd, ik zit bv. zeker al aan 500+ mappen en heb misschien 5 citadels gevonden
zegt genoeg![]()
hideout is binnen. Ik zat achter een verkeerd teken te zoeken
Die zat maar een paar nodes van mijn start.
Wel 3x moeten proberen, is da normaal dat die vol zitten met blue mobs en heel dicht op elkaar?
Welke CPU heb je?Ja forums staan vol met klachten.
Maar net zoals met hun pc freeze locks (waar ik ook/nog altijd geimpacteerd van ben) doet het zich ook weer niet bij iedereen voor.
Btw mocht iemand denken 'ik weet workarounds voor die freeze locks', i know.
Ik ken ze ondertussen al allemaal, na maanden deze thread te volgen.
![]()
Early Access Bug Reports - POE 2 Complete PC Freeze while loading screen - Forum - Path of Exile
Path of Exile is a free online-only action RPG under development by Grinding Gear Games in New Zealand.www.pathofexile.com
En sommige werken wel zoals de 'poeuncrasher'.
Maar ik weiger die te gebruiken om een core te parkeren, enkel voor dit spel.
Ik speel alle dagen de nieuwste games die uitkomen op dezelfde pc config.
Maar spijtig genoeg is Poe2 het enige spel waar ik die crashes en die lelijke pc freeze bij voorheb.
Ik heb dat al vermeld denk ik bij mijn eerdere feedback hier, een Ryzen 7700x.Welke CPU heb je?