Path Of Exile 2

Hoe speelt die op de ps5 had gelezen bij launch dat de endgame toch echt wel niet geoptimaliseerd was op console, is dit al aangepast?

ps5 is nog altijd spuuglelijk met belachelijke framerates, ik speel het op pc en niet meer op ps5 pro
(en ja, ik heb dus 2 keys moeten kopen gezien je die niet kon overdragen van ps5 naar pc)

ps5 is nog altijd spuuglelijk met belachelijke framerates, ik speel het op pc en niet meer op ps5 pro
(en ja, ik heb dus 2 keys moeten kopen gezien je die niet kon overdragen van ps5 naar pc)
Dus PS5 Pro is ook lelijk? Had gedacht dat de pro het wel zou kunnen spelen?

Dus PS5 Pro is ook lelijk? Had gedacht dat de pro het wel zou kunnen spelen?
nope, zelfs niet met de ai scaling is het naar mijn mening niet speelbaar
verschil tussen mijn pc en ps5 pro is enorm, eigenlijk erg gezien er in mijn pc maaar een gtx3070 zit :)

Gisteren een Trading update, met nu ook een browser om te zoeken.
Wat me wel opvalt zijn de soms hoge gold fees die je moet betalen op items die ik daar zie in passeren.

Gisteren een Trading update, met nu ook een browser om te zoeken.
Wat me wel opvalt zijn de soms hoge gold fees die je moet betalen op items die ik daar zie in passeren.

Ik snap het niet. Ik zie toch enkel maar 9400 gold of zoiets? Mis ik iets?

Wat zijn de builds trouwens die er hier gaan gespeeld worden? Ik ga voor een grenade mercenary gaan denk ik.

Ik snap het niet. Ik zie toch enkel maar 9400 gold of zoiets? Mis ik iets?

Wat zijn de builds trouwens die er hier gaan gespeeld worden? Ik ga voor een grenade mercenary gaan denk ik.
Ik zie daar geelkleurige rares tussen die 50k gold als fee hebben.
Zijn wel hoge level items dus zal toch wat gold verzamelen zijn ook als je regelmatig wil traden :)

Check op 0:25 seconden mark.

Ik ga een Tactition Pin build proberen, en voor de eerste keer ooit in trading league ipv SSF.

Ik zie daar geelkleurige rares tussen die 50k gold als fee hebben.
Zijn wel hoge level items dus zal toch wat gold verzamelen zijn ook als je regelmatig wil traden :)

Check op 0:25 seconden mark.

Ah ja nu gezien, merci, had het niet opgemerkt.

Goh ja, is 50k gold veel? IKk kijk daar nooit naar en vorige league had ik iets van 4.6 mil gold. Die gold mechanic in PoE 2 snap ik niet goed, heeft niet echt een nut vind ik.
In de laatste league van PoE 1 was gold belangrijk voor hun trading mechanic maar in den 2 gebruik ik het amper of ben ik nog nooit tekort gekomen.

Ah ok, ik heb POE2 nooit zover gespeeld dat ik zoveel gold had als uw 4 miljoen, mede door de pc lockups die ik had met dat spel de eerste maanden van EA.
Misschien onderschat ik het dan hoe vlot het gold binnen stroomt.

Ben aan het twijfelen welke class ik dit seizoen ga spelen. Zit te denken aan een ranger, monk of sorceress. :unsure:
Voor medische redenen wel een build zoeken die makkelijk te spelen is op de controller

Yes maar 738 man voor mij in queue. Kwas er snel bij. :clap:
Die merchant tab upgrade kan je ook al doen, is via je account op de Poe2 website.

Is wel vervelend dat je niet kan zien welke tabs je omzet.
Ik had gehoopt mijn quads tab om te zetten maar dat zal er niet inzitten blijkbaar.
Ik had er 7 die ik kon omzetten, heb er voorlopig 3 omgezet naar merchant tabs.

Ik had er 7 die ik kon omzetten, heb er voorlopig 3 omgezet naar merchant tabs.

lol ik heb er 18 kan er eentje omzetten. Mijn premium tabs zijn aangekocht als gewone en dan geupgrade en dat telt dus niet :wallbash:

was zwaar teleurgesteld in hun launch ben nu aan het kijken om weer eens te proberen zou een pak verbeterd moeten zijn en het eerste dat ik tegenkom is dus hun geklooi met die tabs

Me like it.

Mijn gekozen class speelt vlot.
RNG goden zijn me gunstig gezind met mijn beginner drops (o.a. unique xbow drop na 5 minuten ingame) en 0 performance issues gehad vanaf dat servers online gingen.

Terug
Bovenaan