same, lvl 96 en juiced t15 mappen op easy modeBij mij gaat lekker met lightning arrow in maps.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same, lvl 96 en juiced t15 mappen op easy modeBij mij gaat lekker met lightning arrow in maps.
dat wel, maar is wel beter in maps, zeker met de laatste class pointsVond LA eigenlijk irritant om te spelen. Voelde best glass cannon aan tijdens de campaign en had toen geen zin om maps te doen.
.
.
Echt geen goede timing maar typisch Blizzardwaarschijnlijk gaan ze iets doen met game awards, geruchten zijn nieuwe class..Diablo 4 die 12u voor de Poe2 league hun season 11 start.Echt geen goede timing maar typisch Blizzard

Als je monk gaat kan ik wel de hollow palm monk wel aanraden zalige build, vorige league gespeeld.Blijkbaar ook nog een nieuwe ascendency class die ze vandaag pas hebben getoond.
Disciple of Varashta voor de sorceress
Minder dan een uur te gaan voor de nieuwe league en ik weet nog niet wat ik ga spelen.
Ik wou eens monk of mercenary proberen maar die Disciple of Varashta ziet er tof uit met de Djinns en dan is er ook nog de druid waar een caster build mij ook wel iets lijkt.
Ja, heb het hier enkele uren getest op console en draait beteriemand al gespeeld op consoles? zou blijkbaar vlotter moeten draaien als ik de patch notes zo wat lees.
Als je monk gaat kan ik wel de hollow palm monk wel aanraden zalige build, vorige league gespeeld.
Ben hier gestart met de sorc voorlopig maar denk dat ik de monk een dezer ook ga testen.
Hier een dodge roll cosmetic…Gratis lootbox te krijgen voor de kerstperiode:
![]()
Early Access Announcements - Happy Holidays! Get A Free The Last of the Druids Mystery Box - Forum - Path of Exile
Path of Exile is a free online-only action RPG under development by Grinding Gear Games in New Zealand.www.pathofexile.com
Gewoon de in-game shop openen in Poe 1 of 2.
Dan ingame onder cosmetics -> consumables -> new
Hier een skin voor mijn gloves gekregen.![]()