Path Of Exile 2

Vond LA eigenlijk irritant om te spelen. Voelde best glass cannon aan tijdens de campaign en had toen geen zin om maps te doen.

Vandaag klaar met de campaign met een infernalist witch. Man, die vaal guards die bommen gooien als minions was echt zalig maar potverdikke mijn gpu was aan het afzien.

Nu naar de Ants gegaan als minions en de eerste maps gingen zeer vlotjes. Dringend mijn resistances cappen en verder chill levelen.

Eerste rond level 26.
Als ik een divine orb heb dan betaal ik voor alle 8 punten. :unsure: Of de resterende 6 als ik de eerste al heb gedaan.

Ben er hier dit seizoen denk ik wel klaar mee.
Minion build was zalig maar de performance problemen maken het moeilijk om verder te gaan. Altijd bij de abyssal shit dat mijn systeem lagged en dan ook al een paar keer gestorven daardoor. Geen zin om xp te verliezen op level 90+ daardoor.

Hier even schaamteloos komen bedelen :unsure: .

Moesten er mensen zijn die hun seizoen al uitgespeeld hebben, ik wil gerust wat currency over nemen :) .

Ik heb het momenteel veel te druk om deftig te spelen, maar heb wel een leuke Blood Mage build die ik wil proberen. Maar ik ga nu rustig verder levelen en waarschijnlijk op Standard op het gemakje verder mee spelen om de end game te ontdekken (nog niet tot in maps geraakt). Alle currency welkom dus ;-)

Ik ga die nieuwe Druid league dus volledig aan mij voorbij laten gaan en verder spelen met mijn Titan op standard league.
Voor iemand die maar een paar uur per week kan vrij maken om te gamen, is PoE echt geen goed spel. Acts duren bij mij ook gewoon te lang om er vlot door te raken, zeker qua doorlooptijd.

zotte druid class, en ze hebben de game wat meer optimised voor PC en consoles verwacht 25% meer fps zeggen ze.

Ondanks dat ze niet klaar zijn met de endgame rework zit er toch weer genoeg nieuwe content in deze patch precies.
Zeker goed om eindelijk wat performance verbeteringen te zien.

Diablo 4 die 12u voor de Poe2 league hun season 11 start. :lol: Echt geen goede timing maar typisch Blizzard

Blijkbaar ook nog een nieuwe ascendency class die ze vandaag pas hebben getoond.
Disciple of Varashta voor de sorceress

Minder dan een uur te gaan voor de nieuwe league en ik weet nog niet wat ik ga spelen. :p
Ik wou eens monk of mercenary proberen maar die Disciple of Varashta ziet er tof uit met de Djinns en dan is er ook nog de druid waar een caster build mij ook wel iets lijkt.

Blijkbaar ook nog een nieuwe ascendency class die ze vandaag pas hebben getoond.
Disciple of Varashta voor de sorceress

Minder dan een uur te gaan voor de nieuwe league en ik weet nog niet wat ik ga spelen. :p
Ik wou eens monk of mercenary proberen maar die Disciple of Varashta ziet er tof uit met de Djinns en dan is er ook nog de druid waar een caster build mij ook wel iets lijkt.
Als je monk gaat kan ik wel de hollow palm monk wel aanraden zalige build, vorige league gespeeld.

iemand al gespeeld op consoles? zou blijkbaar vlotter moeten draaien als ik de patch notes zo wat lees.

iemand al gespeeld op consoles? zou blijkbaar vlotter moeten draaien als ik de patch notes zo wat lees.
Ja, heb het hier enkele uren getest op console en draait beter

Als je monk gaat kan ik wel de hollow palm monk wel aanraden zalige build, vorige league gespeeld.

Ja, dat zag er mij ook tof uit. :D Ben hier gestart met de sorc voorlopig maar denk dat ik de monk een dezer ook ga testen.

Gratis lootbox te krijgen voor de kerstperiode:

Gewoon de in-game shop openen in Poe 1 of 2.
Dan ingame onder cosmetics -> consumables -> new

Hier een skin voor mijn gloves gekregen. :cry2:
Hier een dodge roll cosmetic…

Ben begonnen met een bear Druid. Daarna even geswitched naar frost wolf, maar toch ook niet echt mijn ding en terug respecced naar bear.
Zit nu een beetje in dubio. Verder doen met de druid of opnieuw beginnen met een crossbow build 😅

Terug
Bovenaan