Persoonlijke doelen 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 2181
  • Startdatum Startdatum
2021: voor de eerste keer: 10kg verliezen // proberen wekelijks een goede wandeling te maken in het weekend // genoeg sparen voor 2 nieuwe high-mid end gaming pc's

2020: Ik ging mezelf dwingen meer hemden te kopen door te stellen dat ik enkel t-shirts mag kopen als ik een gelijk aantal hemden kocht.. opgelost door niks te kopen..

Maar 5 kilo verloren // wandelingen volgehouden tot half mei en 2 weken terug weer met begonnen. veel te veel te doen wanneer het effectief degelijk weer is. //Vriendin een pc gekocht, geld voor mijn pc gebruikt om een livingtafel te kopen :unsure:

Dus.. meh :p

Maar 5 kilo verloren // wandelingen volgehouden tot half mei en 2 weken terug weer met begonnen. veel te veel te doen wanneer het effectief degelijk weer is. //Vriendin een pc gekocht, geld voor mijn pc gebruikt om een livingtafel te kopen :unsure:

Dus.. meh :p
Niets om uzelf een schouderklopje voor te geven dus :unsure:

Na mijn zotte doelen in 2019 en 2020 bereikt te hebben is 2021 een jaar met gematigdere doelen geworden.

Doel 2019: de scheiding verwerken

Doel 2020: uit het financiële dal kruipen dat de scheiding heeft veroorzaakt. Doel was om een deftige woning te kunnen kopen en een dikke spaarrekening op te bouwen. Door de scheiding heb ik een tijdje op zwart zaad gezeten en dat wil ik in de toekomst voorkomen.

Doel 2021: conditie verbeteren (had me wat laten gaan in de nasleep van de scheiding) en mijn huis tof inrichten.

Tussendoor ben ik ook een nieuwe relatie gestart maar dat was geen doel. Is me gewoon overkomen.

Ik was serieus afgevallen en was goed bezig met sporten, maar de grote C heeft daar wat roet in het eten gegooid. M'n doel voor 2021 was dus zorgen dat ik terug in vorm raakte en het beetje extra vet dat er terug was, terug te verliezen. Voornaamste reden was toch mezelf gewoon beter in m'n vel voelen (fysiek en mentaal). Gelukkig zijn de fitnesscentra terug opengegaan in de zomer en is dat ook gelukt!

Doelen voor 2012 waren;

- streefgewicht behalen
- huisje volledig afwerken
- boeken lezen hervatten
- paar series op Netflix uitkijken
- band met andere kant van de familie verbeteren

Doelen bereikt in 2021;

- geen enkele.🙄

Ivm gewicht, alles is zo kapotlekker😭
Mijn man heeft geen tijd voor de werken thuis.
Geen moed om familieband te verbeteren.
En de rest puur tijdgebrek.

2022 zal ik weer eens serieus werk maken van mijn fysiek (puur esthetisch dan). De voeding onderhouden stond op een lager pitje omwille van de komst van onze kleine spruit begin 2020. Ik ben maar 1 kg bijgekomen (en dat was ook het plan), alleen is het vet en geen spiermassa. Gewoon clean eten en tegen maart is dat terug in orde.

Mijn Frans leren staat op nr. 1 en zal een serieuze uitdaging zijn voor mij.

Edit: oh, en den tuin volledig renoveren. Omheining, oprit, terras, tuinhuis,...

Doelen voor 2012 waren;

- streefgewicht behalen
- boeken lezen hervatten

Doelen bereikt in 2021;

- geen enkele.🙄

geen idee of je dit al deed en of je daar de goesting en focus voor hebt, maar sommige gerechten van Pascale naessens zijn verrassend lekker!
Voor de rest: je bent tevreden met je partner en je relatie? Fuck familie en gewicht!
Je hebt een huis? Woohoow! 😁 (En uitbesteden kan heel helend werken ook! 😇)

geen idee of je dit al deed en of je daar de goesting en focus voor hebt, maar sommige gerechten van Pascale naessens zijn verrassend lekker!
Voor de rest: je bent tevreden met je partner en je relatie? Fuck familie en gewicht!
Je hebt een huis? Woohoow! 😁 (En uitbesteden kan heel helend werken ook! 😇)

Ja het is niet zo dat ik echt wakker lig omdat ik die doelen niet bereikt heb ofzo.:laugh:
Eén van mijn andere doelen was covid vermijden en so far, so good.
Maar ivm de werken in huis is het echt nog de laatste puntjes en sws besteden we alles uit. Maar een goede klusjesman (voor de zolder) en tuinbouwbedrijf zoeken en vinden is voor mijn man al een helse karwei.:frown:

En voor de rest ja, gewicht op zich is geen drama hoor. Ik doe IF, let meestal op wat ik in mijn smikkel prop en sport veel dus die laatste kilootjes wegwerken lukt nog wel en anders accepteer ik ze wel. Who cares. :laugh:
Voor de rest wel tevreden ivm partner, ik ga nog geen gebruik maken van de-niet-tevreden-geld-terug-tegoed-bon.

Blijkbaar had ik dit geantwoord
Een huis kopen, als er iets vrijkomt op mijn shortlist: van werk veranderen, en volhouden om om de dag te lopen.
- Geen huis gekocht.
- Er is een job vrijgekomen die op m'n shortlist stond, en die heb ik te pakken.
- Volhouden om om de dag te gaan lopen: het is geen streak geworden maar lopen is zeker een gewoonte geworden.

Oei ik had geen voornemens voor 2021. Ik zal maar rap nog een paar dingen nog doen zodat ik er ook voor 2022 geen hoef op te stellen.

Doelen voor 2012 waren;

- streefgewicht behalen
- boeken lezen hervatten

Doelen bereikt in 2021;

- geen enkele.🙄

Je hebt je doelen gewoon veranderd:

- lekker eten
- genieten van het huis
- geen tijd verliezen met boeken of Netflix
- no drama toelaten

voilà, alles bereikt :)

Laatst bewerkt:
Doelen voor 2012 waren;

- streefgewicht behalen
- boeken lezen hervatten

Doelen bereikt in 2021;

- geen enkele.🙄

Zo je doelen van 2012 heb je zelfs in 2012 nog niet gehaald? Serieus uitstelgedrag :lol:

Mijn doel voor 2022 is om tegen kerst 2022 een perfect gastronomisch 7gangen diner uit mijn hoed te kunnen toveren voor ne man of 8 tegelijk. + kindjes

Koken voor het gezin is easy en leuk. Het gedacht aan 7 verschillende maaltijden voor het drievoud aan volk en dat met perfecte timings geeft me toch wat stress als ik er aan denk. Mise en place gaat wat geoefen en gepuzzel worden.

But we go for it, heel het jaar tijd om te oefenen!!

Mijn doel voor 2022 is om tegen kerst 2022 een perfect gastronomisch 7gangen diner uit mijn hoed te kunnen toveren voor ne man of 8 tegelijk. + kindjes

Koken voor het gezin is easy en leuk. Het gedacht aan 7 verschillende maaltijden voor het drievoud aan volk en dat met perfecte timings geeft me toch wat stress als ik er aan denk. Mise en place gaat wat geoefen en gepuzzel worden.

But we go for it, heel het jaar tijd om te oefenen!!
Met het juiste menu kan dat toch probleemloos?
Veel dingen kan je bvb een week vooraf maken en invriezen, de dag voordien het grote werk doen en de avond zelf enkel opwarmen,koude gerechten de dag zelf,...

Met het juiste menu kan dat toch probleemloos?
Veel dingen kan je bvb een week vooraf maken en invriezen, de dag voordien het grote werk doen en de avond zelf enkel opwarmen,koude gerechten de dag zelf,...
Niks invriezen. Vers verwerken, de dag zelf. Bepaalde gerechten kan ik gedurende de dag laten garen. Een hazenpeper bv in kleine portie voor gang 4 en een entrecote op 50 graden in de oven houden voor gang 5. Gang 1 en 3 zou ik dan iets koud verzinnen dat ik in de voormiddag kan klaarmaken. Iets met gemarineerde sintjacobsnoten of gerookte forel. Dan een soepje, is ook best houdbaar gedurende de dag. En dan nog iets van desserts dat ik kan voorbereiden. Dan moet ik tijdens de maaltijd zelf gewoon de gangen klaarmaken op de borden en niet meer staan bakken.

Laatst bewerkt:
Niks invriezen. Vers verwerken, de dag zelf. Bepaalde gerechten kan ik gedurende de dag laten garen. Een hazenpeper bv in kleine portie voor gang 4 en een entrecote op 50 graden in de oven houden voor gang 5. Gang 1 en 3 zou ik dan iets koud verzinnen dat ik in de voormiddag kan klaarmaken. Iets met gemarineerde sintjacobsnoten of gerookte forel. Dan een soepje, is ook best houdbaar gedurende de dag. En dan nog iets van desserts dat ik kan voorbereiden. Dan moet ik tijdens de maaldtijd zelf gewoon de gangen klaarmaken op de borden en niet meer staan bakken.
Dat houd nu eens niks in he. Eerst de kaasjes op prikkers voor gang 1, dan de cocktailnootjes. Dan de bitterballen in de frituur, ondertussen de mini pizza's in de oven, dan de soep in kinderglazen gieten terwijl de fonduepot opwarmt om dan te eindigen met de creme de la creme, een versgesneden buche van het ijsboerke :unsure:

Terug
Bovenaan