Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn doel voor 2022 is om tegen kerst 2022 een perfect gastronomisch 7gangen diner uit mijn hoed te kunnen toveren voor ne man of 8 tegelijk. + kindjes
Dat houd nu eens niks in he. Eerst de kaasjes op prikkers voor gang 1, dan de cocktailnootjes. Dan de bitterballen in de frituur, ondertussen de mini pizza's in de oven, dan de soep in kinderglazen gieten terwijl de fonduepot opwarmt om dan te eindigen met de creme de la creme, een versgesneden buche van het ijsboerke
Als ge ziet wat sommige mensen de dag van vandaag catalogeren als lekker eten geloof ik toch dat bitterballen en mini pizza's veel sneller zullen gegeten worden dan hazepeper.
Mijn doel voor 2022 is om tegen kerst 2022 een perfect gastronomisch 7gangen diner uit mijn hoed te kunnen toveren voor ne man of 8 tegelijk. + kindjes
Koken voor het gezin is easy en leuk. Het gedacht aan 7 verschillende maaltijden voor het drievoud aan volk en dat met perfecte timings geeft me toch wat stress als ik er aan denk. Mise en place gaat wat geoefen en gepuzzel worden.
But we go for it, heel het jaar tijd om te oefenen!!
Dat houd nu eens niks in he. Eerst de kaasjes op prikkers voor gang 1, dan de cocktailnootjes. Dan de bitterballen in de frituur, ondertussen de mini pizza's in de oven, dan de soep in kinderglazen gieten terwijl de fonduepot opwarmt om dan te eindigen met de creme de la creme, een versgesneden buche van het ijsboerke
Astronomie: zie astronomisch - sterrenkundig, bijzonder groot
vb. Tomski's rekening van het frituur was weer astronomisch dankzij de kippetsgastronomie
Ik ga mijn contacten eens updaten. Dat is nu al 10 jaar dat ik daar slordig mee omga. Ik heb nogal een goed geheugen, en weet dat persoon X me in september een SMS heeft gestuurd, dan ga ik die SMS dus opzoeken en dan kan ik bellen.
Neen, dat gaan we dit week-end eens in orde zetten, denk ik
Ik denk eerder dat hij nu voor 8 + kindjes gaat oefenen zodat @Tomski het jaar later voor een hoop Beyond Gamers een kerstmenu kan koken.
Bij deze nodig ik mezelf uit, met 4 kinderen om @Carrion gezelschap te houden, ze kennen wel niets van Pokémon maar ge moogt het ze wel uitleggen en Mevr. Pardal.