Playstation 1, 2 en Playstation 4

Mesmo

Member
iTrader: 100% (34/34)
Gevraagde goederen
Playstation 1 , 2 en 4
Hoi,

Ik wil starten met een verzameling in gaming in brede zin. In eerste instantie ben ik dus op zoek naar een Playstation 1 en 2 (met controllers en een memory card) en een Playstation 4 (type is minder belangrijk). Uiteraard in prima conditie en werkend.

Dat is het,

Alvast dank!
M

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een ps4 staan, vermoedelijk 500gb. Quasi perfecte staat, 2 controllers.

Ik heb geen idee van de prijzen nu. Wat zou je er voor geven?

Als ik het zo snel even opzoek dan ligt het voor de gewone PS4 versie tussen 75€ en 100€, afhankelijk van wat er allemaal bijzit. Laat me maar weten wat je er voor vraagt.

Heb nog wel alles dat je zoekt:

PlayStation Fat met kabels, mem card, controller, eventueel guncon zelfs.
PlayStaton 2 (fat of slim, mss beide nog liggen), ook met controllers, mem card, kabels.
PS4: 500gb met controller en kabels.

Ook nog enkele dozen vol games, allemaal geprijsd. Indien interesse (kan je veel in 1x kopen), laat maar weten, stuur ik lijst met prijzen door.

Heb nog wel alles dat je zoekt:

PlayStation Fat met kabels, mem card, controller, eventueel guncon zelfs.
PlayStaton 2 (fat of slim, mss beide nog liggen), ook met controllers, mem card, kabels.
PS4: 500gb met controller en kabels.

Ook nog enkele dozen vol games, allemaal geprijsd. Indien interesse (kan je veel in 1x kopen), laat maar weten, stuur ik lijst met prijzen door.
Als je klaar bent met TS mag je mij een lijstje van uw PS4 games sturen.

Als ik het zo snel even opzoek dan ligt het voor de gewone PS4 versie tussen 75€ en 100€, afhankelijk van wat er allemaal bijzit. Laat me maar weten wat je er voor vraagt.
‘T is een fat, 500gb. 2 (originele) controllers, voedingskabel, hdmi en een oplaadkabel voor de controller.
Voor mij is 75 euro goed. Ligt hier al lang mooi weggeborgen in de kast.

Edit: heb ook nog rdr2 en gta V ook liggen, die mogen ook wel weg voor een lage prijs.

‘T is een fat, 500gb. 2 (originele) controllers, voedingskabel, hdmi en een oplaadkabel voor de controller.

Edit: heb ook nog rdr2 en gta V ook liggen, die mogen ook wel weg voor een lage prijs.
Ik wacht even op Lou Garou aangezien hij misschien alles in 1 keer heeft. Indien niet, dan hebben we een deal.

Deze PS4 nog te koop? Verzending een optie?

Terug
Bovenaan