PlayStation Showcase 2021

Ik vrees voor Syphon Filter :p Indertijd was dat nog zo de ideale mix tussen splinter cell en james bond games en was het nog een beetje uniek. Een game rond oorlog-voering dmv gecoördineerde virus-aanvallen is misschien niet aangeraden momenteel :unsure:

Ma gij gaat teleurgesteld zijn ze pijzek 😂
Ik was maar aan het zeveren, ik heb mijn voorspelling vorige week al geplaatst 😄. Maar ik verwacht wel een zeer deftige show. Al heeft Kratos ons wel het volgende geleerd:
"Keep your expectations low boiiii, and you will never be disappointed". Haha ,😅

Ik was maar aan het zeveren, ik heb mijn voorspelling vorige week al geplaatst 😄. Maar ik verwacht wel een zeer deftige show. Al heeft Kratos ons wel het volgende geleerd:
"Keep your expectations low boiiii, and you will never be disappointed". Haha ,😅
Kweet dat je het niet meende ze, ik denk er allemaal niet te veel over na. Dan ben je inderdaad het minste teleurgesteld.
Ik heb wel paar zaken waar ik op hoop, maar zal ook niet echt boos zijn als ze er niet uit komen. Uiteindelijk komen er genoeg games met der tijd. HFW, GoW2, GT7 komen sowieso al... We hebben nu R&C, DeS Remaster en Returnal al gehad. Ik vind het op zich niet erg dat alles wat trager loopt. Ik heb daar ook gewoon geen tijd meer voor om elke week een nieuwe game te kopen en completen. Verwacht sowieso nog mooie dingen deze gen, of ze nu 3th party zijn of exclusive, de games komen wel, laat iedereen maar klagen over hoe nutteloose de next gen consoles zijn...

Die mannen van The Medium zouden volgens de geruchten(wishlist)molen de Silent Hill licentie te pakken hebben.

Zou toch ook niet slecht zijn om dit eerst te zien op PS5. En dan ineens labelen als Silent Hill 5 zodat we al de brakke games na deel 4 volledig kunnen vergeten :unsure:

Regelmatig volgen er ook zo kleine verrassingen als 'hier de aankondiging, vanaf nu beschikbaar'. Zitten soms toffe spellen bij.

Die mannen van The Medium zouden volgens de geruchten(wishlist)molen de Silent Hill licentie te pakken hebben.

Zou toch ook niet slecht zijn om dit eerst te zien op PS5. En dan ineens labelen als Silent Hill 5 zodat we al de brakke games na deel 4 volledig kunnen vergeten :unsure:
Zou er een reden zijn dit eerst naar PS5 te willen brengen?

Same as any. Direct break even qua ontwikkelingskosten(of toch dichtbij).
En is nog steeds een titel die groot is geworden op Sony consoles.

Stel u voor, naughty dog toont the last of us factions. Het ziet er fantastisch uit, heeft zelfs een battle royal mode. Is free to play met battle pass systeem. En dan eindigen ze met: PLAY IT RIGHT NOW! Dat zou epic zijn. Maar gaat helaas niet gebeuren. Maar ik zou factions free to play maken voor PS4/PS5 en pc. Als ze dat goed aanpakken kunnen ze genoeg verdienen op skins,...

Man, ge gaat sebiet toch wss wat teleurgesteld zijn denk ik dan, sony kan niet al zen eieren in 1 mandje leggen eh, al mogen ze ons wel ne keer omverblazen, is al even geleden

Lap, weeral ene, ik ben niet verslaafd, ik heb het alleen nodig... :unsure:

De laatste 2 fifas kom ik aan weinig andere games toe das waar

Maar ik hoop gewoon op spellen die u van t begin tot einde in 1 trok niet loslaten

Dat moet daarom niet quadruple A zijn, geef mij knack 3 en ik ben sold

Is voor iedereen anders, maar ik ga voor beleving, vele games gestart zoals gow en death stranding, maar slechts weinige uitgespeeld

Nee ik moet echt wat minder fifa spelen maar is ver de enige manier om een dikke ploeg te hebben

Ik hoop dus gewoon op solide games die mij kunnen meevoeren

Maar ik hoop gewoon op spellen die u van t begin tot einde in 1 trok niet loslaten
Die zijn jammer genoeg zeldzaam. De laatste die ik gespeeld heb waarbij ik dat had was Bloodstained en Hades denk ik. Maar ook daar was dat toch relatief snel over. Death Stranding destijds had mij dan weer wel echt helemaal vast als ook Demon's Souls remaster.
Dat moet daarom niet quadruple A zijn, geef mij knack 3 en ik ben sold
Nee da maakt idd niet uit welk spel dat is, maar Knack 3 is er mss wel wat over niet?
Nee ik moet echt wat minder fifa spelen
Dat misschien wel ja xD

Man, ge gaat sebiet toch wss wat teleurgesteld zijn denk ik dan, sony kan niet al zen eieren in 1 mandje leggen eh, al mogen ze ons wel ne keer omverblazen, is al even geleden
Vorig jaar hadden ze toch ook een zeer sterke show vond ik. En ik ben hier maar wat overdreven hype aan het creëren 😜. I keep my expectations low 😄

Terug
Bovenaan