Ma gij gaat teleurgesteld zijn ze pijzekEverybody ready!!!?????!!! Gow Ragnarok, horizon 2, MGS remake, socom, nieuwe ip, forspoken, pragmata, Twisted metal black reboot, syphon filter is coming back,...![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ma gij gaat teleurgesteld zijn ze pijzekEverybody ready!!!?????!!! Gow Ragnarok, horizon 2, MGS remake, socom, nieuwe ip, forspoken, pragmata, Twisted metal black reboot, syphon filter is coming back,...![]()

Ik was maar aan het zeveren, ik heb mijn voorspelling vorige week al geplaatstMa gij gaat teleurgesteld zijn ze pijzek![]()
. Maar ik verwacht wel een zeer deftige show. Al heeft Kratos ons wel het volgende geleerd:
Kweet dat je het niet meende ze, ik denk er allemaal niet te veel over na. Dan ben je inderdaad het minste teleurgesteld.Ik was maar aan het zeveren, ik heb mijn voorspelling vorige week al geplaatst. Maar ik verwacht wel een zeer deftige show. Al heeft Kratos ons wel het volgende geleerd:
"Keep your expectations low boiiii, and you will never be disappointed". Haha ,![]()

Zou er een reden zijn dit eerst naar PS5 te willen brengen?Die mannen van The Medium zouden volgens de geruchten(wishlist)molen de Silent Hill licentie te pakken hebben.
Zou toch ook niet slecht zijn om dit eerst te zien op PS5. En dan ineens labelen als Silent Hill 5 zodat we al de brakke games na deel 4 volledig kunnen vergeten![]()
Hier zit ik ook al zo ongelofelijk lang op te wachten. Vroeger zo ongelofelijk hard mee geamuseerd.Please please eens eindelijk een Socom. Een goeie third person tactical shooter hebben we echt niet.
Idd was me enige game op Playstation 2Hier zit ik ook al zo ongelofelijk lang op te wachten. Vroeger zo ongelofelijk hard mee geamuseerd.
nog snachts als kind uit bed gesluipt om dit te spelen 
Dacht eigenlijk dat gij alleen Fifa speelde xDMan, ge gaat sebiet toch wss wat teleurgesteld zijn denk ik dan, sony kan niet al zen eieren in 1 mandje leggen eh, al mogen ze ons wel ne keer omverblazen, is al even geleden

Die zijn jammer genoeg zeldzaam. De laatste die ik gespeeld heb waarbij ik dat had was Bloodstained en Hades denk ik. Maar ook daar was dat toch relatief snel over. Death Stranding destijds had mij dan weer wel echt helemaal vast als ook Demon's Souls remaster.Maar ik hoop gewoon op spellen die u van t begin tot einde in 1 trok niet loslaten
Nee da maakt idd niet uit welk spel dat is, maar Knack 3 is er mss wel wat over niet?Dat moet daarom niet quadruple A zijn, geef mij knack 3 en ik ben sold
Dat misschien wel ja xDNee ik moet echt wat minder fifa spelen

Vorig jaar hadden ze toch ook een zeer sterke show vond ik. En ik ben hier maar wat overdreven hype aan het creërenMan, ge gaat sebiet toch wss wat teleurgesteld zijn denk ik dan, sony kan niet al zen eieren in 1 mandje leggen eh, al mogen ze ons wel ne keer omverblazen, is al even geleden
. I keep my expectations low