Na maanden hype is het dan eindelijk zo ver, de eerste afleveringen van Plur1bus staan op Apple+. Normaal wacht ik altijd tot een reeks volledig uit is maar dat was voor deze geen optie. ;p Er is precies wel meer animo rond in de serie thread en gezien de eerste 2 afleveringen hier al serieus gesmaakt werden en ik de ontwikkelingen sowieso week na week ga blijven volgen... Tijd voor een toegewijde thread me dunkt!
● Apple licht na maanden een eerste tipje van de sluier op rond Vince Gilligan's (X-Files, Breaking Bad, Better Call Saul) mysterieuze nieuwe reeks "project Wycaro 339" waar ze nu eindelijk de echte titel van onthuld hebben. Pluribus premiert op Apple TV+ op 7 november.
This is one weird teaser. Best vreemd en geheel niet wat ik verwachtte. Maar geen erg, ik hou wel van vreemd. Benieuwd! Pluribus is a genre-bending original in which the most miserable person on Earth must save the world from happiness.Revolution in a skinner box world? Alhoewel die tagline, Happiness is contagious, samen met dat petrischaaltje eerder doet denken aan soort engineered virus of misschien zelfs besmettelijke protein disorder a la creutzfeldt-jakob die dopamine huishouding in overdrive pusht? Ben ook wat aant graven geweest naar mogelijke betekenissen van de titel. Letterlijke vertaling uit het Latijns komt neer op het meervoud van veel; "vele velen". Tevens ook de naam van een vroege multiprocessor die dienst deed als een van de eerste switches waar een voorouder van het internet, ARPANET, op steunde voor packet transmissie. Maar ik vermoed dat ook dit er voor iets gaat tussen zitten; https://en.wikipedia.org/wiki/E_pluribus_unum
tweede teaser;
another month another teaser;
Lovin'em though. ;p
and course there's more!
Na al die cryptische teasers eindelijk zowaar een officiële echte teaser
Vrij hevige mrs. davis vibes which is a good thing. Pretty psyched for this.![]()
Laatst bewerkt:
Revolution in a