Pokémon Scarlet and Violet

Pokémon Scarlet & Pokémon Violet

Scarlet/Violet is een goeie instap om mee te zijn met de laatste generatie.

Legends Arceus volgt een minder klassiek trajet binnen de Pokémon games, maar is wel een zeer sterk spel op zich imo.

Hangt beetje af wat voor jou belangrijk is. Is Battle met het competitieve en het breeding enzo dat erbij komt belangrijk voor je: SV
Wil je iets anders dan het klassiek spel, dan is Legends zeker een aanrader!

Scarlet/Violet is een goeie instap om mee te zijn met de laatste generatie.

Legends Arceus volgt een minder klassiek trajet binnen de Pokémon games, maar is wel een zeer sterk spel op zich imo.

Hangt beetje af wat voor jou belangrijk is. Is Battle met het competitieve en het breeding enzo dat erbij komt belangrijk voor je: SV
Wil je iets anders dan het klassiek spel, dan is Legends zeker een aanrader!
Bedankt voor de snelle info, zou voor mij de eerste pokemon zijn nooit eigenlijk gespeeld.

Maar mijn zoontje van 8 ligt al een hele tijd aan mijn mouw te trekken voor een pokemon spel. En dan zou ik er ook mee spelen daarom mijn vraag.

Zal wat zoeken zijn maar als dat de twee beste zijn van de switch generatie dan zal ik eens wat video’s bekijken.

Grts

Alst voor jouw zoon is, dan zou ik zeker SV aanraden. De klassieke Pokémon games zijn in basis heel toegankelijk, want tis uiteindelijk een game voor kinderen bedoeld. Tis niet dat je strategieën of echt builds moet maken voor gewoon Story mode. Het competitieve en het breeden is een bijkomend aspect om zoveel mogelijk uit het spel te halen, maar hier moet je totaal niet naar kijken.

Je zoontje zal wel snel leren dat elke Type sterktes en zwaktes heeft en je zo wel een team kunt vormen om het spel uit te spelen. Maar eigenlijk zou hij perfect een team kunnen maken met enkel Pokémon die hij echt leuk vindt en zo Story kunnen uitspelen.

Voordeel is dat SV een gratis upgrade heeft naar de Switch 2 versie en Performance wise echt lekker speelt als ik iedereen mag geloven op Reddit enzo :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan