Als we het kunnen rapporteren als belachelijke argumentatie, en er op die manier tegen wordt opgetreden, is het voor mij ook OK. Dan zal het allicht ook wel snel gedaan zijn met dit soort verziekerij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook al eens gevraagd, maar blijkbaar was het niet mogelijk of wouden ze niet elk smiley gebruik apart gaan verbieden. Maar gewoon een verbod op die smiley in pol & actua lijkt me het meest gewenst.Kan er geen regel komen tegen het gebruik van troll-emoji's in posts in P&A? Emoji alshebben enkel als doel om mensen te schofferen en te ridiculiseren. Enfin, voor mij valt dat eigenlijk perfect onder belachelijke argumentatie.
Heb wel een idee naar welke user dit verwijstKan er geen regel komen tegen het gebruik van troll-emoji's in posts in P&A? Emoji alshebben enkel als doel om mensen te schofferen en te ridiculiseren. Enfin, voor mij valt dat eigenlijk perfect onder belachelijke argumentatie.

Dat is al de 2e keer dat ik je dat zie posten. Is er dan zo'n specuale betekenis aan die emoji om dat te claimen?Heb ik ook al eens gevraagd, maar blijkbaar was het niet mogelijk of wouden ze niet elk smiley gebruik apart gaan verbieden. Maar gewoon een verbod op die smiley in pol & actua lijkt me het meest gewenst.
Het ergste is dat de meeste die het gebruiken geen idee hebben waar oi22 vandaan komt of waar het effectief voor gebruikt moet worden.
Goh, if anything is dat gewoon een debiele ragebait emoji? Zeg dan toch gewoon wat je eingelijk feitelijk wil zeggen, i.p.v. te verstoppen met insinuaties a.d.h.v.Dat is al de 2e keer dat ik je dat zie posten. Is er dan zo'n specuale betekenis aan die emoji om dat te claimen?
"Goh, denk niet dat iemand vraagt om een ban ofzo? Zeg gewoon wat je wil zeggen in P&A i.p.v. je te scharen achter emoji's... Leest namelijk enorm tenenkrommend als je je hele betoog eindigt met een (retorische) vraag en "Dit forum is toch niet in China of Rusland gehost zeker.
Zet iemand gewoon op de negeerlijst als ge vindt dat diens bijdrages uw tijd niet waard zijn. Daarom bestaat die functie ook.
"Dat is geen oplossing, want gezien niet iedereen die personen op hun negeerlijst zet, ga je de thread toch zien derailen.Dit forum is toch niet in China of Rusland gehost zeker.
Zet iemand gewoon op de negeerlijst als ge vindt dat diens bijdrages uw tijd niet waard zijn. Daarom bestaat die functie ook.
Dat is geen oplossing, want gezien niet iedereen die personen op hun negeerlijst zet, ga je de thread toch zien derailen.
Ik stelde de vraag niet alleen omwille van die ene post. Is niet de eerste keer.Goh, de derailement in Kleine Nieuwtjes lijkt serieus mee te vallen, toch?
Lijkt me meer een storm in een glas water.
Ik stelde de vraag niet alleen omwille van die ene post. Is niet de eerste keer.

Zo kan je alles relativeren natuurlijk![]()
Maar wel eentje met regels. Dat wil daarom niet zeggen dat we China zijn, of zelfs dat we iemand een permanente ban geven vanwege een smiley. Maar er zijn wel regels, met een puntensysteem. En een trollpost (met of zonder smiley) is tegen die regels.´t Is dan ook maar een forum.
Maar wel eentje met regels. Dat wil daarom niet zeggen dat we China zijn, of zelfs dat we iemand een permanente ban geven vanwege een smiley. Maar er zijn wel regels, met een puntensysteem. En een trollpost (met of zonder smiley) is tegen die regels.
Als je ziet wat er zo nog in deze thread staat en waar aandacht naar gaat, vind ik dit qua feedback nu wel meevallen.´t Is dan ook maar een forum.

Als je ziet wat er zo nog in deze thread staat en waar aandacht naar gaat, vind ik dit qua feedback nu wel meevallen.
Met 5 posts op de laatste pagina lijk jij deze discussie nu wel nog met meest serieus te nemen van iedereen overigens.![]()
Ja, ik ben nu ook wel benieuwd, eigenlijk. Verlicht ons!Het ergste is dat de meeste die het gebruiken geen idee hebben waar oi22 vandaan komt of waar het effectief voor gebruikt moet worden.