Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silence heeft voor iets gelijkaardigs als stungunner warns gekregen, dat weten we.
Heeft Derp voor zijn herhaaldelijke grove persoonlijke beledigingen ook een warn gekregen of niet?
Kijk, en dat krijg je dan, als je voorbeelden vraagt. Iets wat daar niks mee te maken heeft en een perfect legitieme ingreep is. Een voorbeeld van 2 maten en 2 gewichten op basis van politieke voorkeur.Een voorbeeld.
De post van grafzerkpisser heeft een duidelijke warn gekregen (geen idee of er infractie aanhangt)
@Sir.Killalot geeft in een reply een terechte uitleg dat de post van grafzerkpisser verkeerd is . Zo is het is duidelijk voor de lezers en daar hoeft van mij vanuit het modgebeuren geen warn aan te hangen. Zo een extra warn geeft de perceptie van het sturen van wat gezegd mag worden en wat niet.
Nee, dat zou neerkomen op een soort banlijst, en in de FAQ staat uitgelegd waarom we dat niet doen.Kan er op een of andere manier aangegeven worden dat ik even niet meer in p&a kan posten?
Ik blijf replies krijgen op mijn posts waar ik natuurlijk niets op kan zeggen![]()
En dit spelletje spelen we hier niet nog eens.Er is ook nog het aspect: Welke dingen worden gereport. Als ik naar de Trump discussie kijk bv, ookal komen er van "links" foutieve, ononderbouwde posts. Ik rapporteer die niet, ik reageer er op en that's it. Zodra ik 3 letters fout typte stond er een rapport op mij (terecht volgens de forumregels ook, dus daar ga ik niet op in). Toen ik dan uiteindelijk wel de foutieve "linkse" posts een report gaf, deden ze er ook iets mee.
Dat waren posts die al enkele paginas bleven staan, zonder mod-warn. Dus puur zeggen "En als je dan een warn krijgt of een mod zet de discussie terug op het spoor dan is dat niet omdat ze jouw meningen niet kunnen verdragen maar gewoon omdat je de discussie een beetje bederft. Simpel hoor." Het zal er ook aan liggen wie, wat, report.
Verder gaat het hier nu al langer over jouw frustratie over mensen die zeggen dat het hier links is, dan daadwerkelijke mensen die zeggen dat het links is. Dus misschien tijd om het zelf af te sluiten?
Om hier even op terug te komen, eindelijk kunnen we met de aankondiging uitpakken!Maar wacht nu eens af voor je direct in de aanval gaat
Het is onder andere een antwoord hierop, iets wat al vaak is langsgekomen ook. De discussie begint daar, maar eindigt daar niet.
![]()
Feedback - Politiek & Actualiteit
Ik voel me niet meteen aangesproken door het meeste in uw post, want ik heb mezelf niet uitgesproken over mogelijke bias, politieke voorkeur of erger, mod's daarover aanpakken. Noch heb ik moeite met de regels, integendeel. Ik heb me eigenlijk heel afzijdig gehouden in de discussie omdat ik ook...www.beyondgaming.be
Verder heb je nog totaal geen idee van hoe het in de praktijk eruit zal zien, want dat heb ik ook nog niet. Dus misschien nog héél even wachten met afschieten. Zoals in die gelinkte post staat, is het voor een stukje iets wat we al jaren doen, oa in de Coronathreads. Dus het zal absoluut geen breuk worden met hiervoor, en geloof me als ik zeg dat ik nog liever met alles stop dan dat ik het hier laat verworden tot een Reddit.
Nee, die feedback is nog nooit weggelachen. Er is alleen gezegd: dit is de manier waarop het zal moeten, omdat alle alternatieven slechter zijn. En omdat we, als we moeten kiezen tussen een betere perceptie of een betere moderatie, we altijd kiezen voor dat laatste.Exact wat vroeger ook al meermaals aangehaald werd. Gewone users kunnen inderdaad enkel afgaan op wat zichtbaar is voor hun. Maar als er dan aangekaart wordt dat vooral bepaalde personen/strekkingen/meningen een rood kadertje krijgen en dat er een perceptie van partijdigheid is/was, dan werd dat weggelachen.
Je kan nu zeggen wat je wilt van wat er achter de schermen gebeurt, en ik geloof je zeker; maar dat verandert niks aan de perceptie en wat mensen weldegelijk zien.