Ik wil even aanstippen dat het oneigenlijk gebruik van de
en
-stijl emoticon's in de lift zit binnen P&A. Alleen al in de Amerika-thread haal ik er zo een vijftal posts uit in de voorbije 10 pagina's.
Ik report oneigenlijk gebruik stelselmatig. Die reports worden behandeld, en ik vermoed dat er dan communicatie is met de overtreder, maar vervolgens merk ik dat de emoticon's gewoon blijven staan. Dat helpt natuurlijk niet.
en
-stijl emoticon's in de lift zit binnen P&A. Alleen al in de Amerika-thread haal ik er zo een vijftal posts uit in de voorbije 10 pagina's.Ik report oneigenlijk gebruik stelselmatig. Die reports worden behandeld, en ik vermoed dat er dan communicatie is met de overtreder, maar vervolgens merk ik dat de emoticon's gewoon blijven staan. Dat helpt natuurlijk niet.

zou voor mij echt onder gebrekkige / belachelijke argumentatie mogen vallen. Bij veel posts is de enige reden dat die gebruikt worden om flames uit te lokken. Ook het neerbuigende gebruik van de simpele
is hier in opmars. Dat wordt enkel gebruikt om andere gebruikers op stang te jagen.

zonder dat er verwacht wordt dat je begint uit te wijden, waarom zou je dan niet met een emoticon-reactie je afkeuring mogen tonen zonder dat er verwacht wordt dat je daarom iets moet uitschrijven ? Misschien dat de beschikbare emoticons inderdaad wat ongepast zijn en beledigend overkomen. Zou je een probleem hebben als er een
beschikbaar zou zijn bv? Is dan toch wat neutraler.