Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw inhoud was 1 zin die neerkwam op een soort minimaliserende dooddoener. Als er meer "grappige" onzin staat in een post dan inhoud, doe je het jezelf aan hoor.En opnieuw wordt er op dezelfde manier op gereageerd zoals eerder in het topic hier aangehaald.
Enkel het belachelijke gedeelte eruithalen, uitvergroten, teniet doen & de inhoud waarrond het wél draait, negeren.
Je hebt dat natuurlijk wel zelf deels in de hand. Je trekt de discussie zelf in het belachelijke en bent dan verongelijkt wanneer mensen dat niet negeren en vervolgens niet serieus reageren op het stukje dat niet/minder 'belachelijk' is.En opnieuw wordt er op dezelfde manier op gereageerd zoals eerder in het topic hier aangehaald.
Enkel het belachelijke gedeelte eruithalen, uitvergroten, teniet doen & de inhoud waarrond het wél draait, negeren.
Waarom zou ik dit niet weten? Je bent al terug bezig met te doen alsof ik bij een bepaalde zijde hoor en blind ben voor zaken die vanuit die kant niet juist zijn.Ik neem aan dat je weet dat dit aan beide zijden zo is?
Ik denk dat over het algemeen niemand zich stoort aan korte posts die to the point en doordacht zijn hoor.Persoonlijk heb ik niet altijd de tijd om lange epistels neer te schrijven maar we proberen toch ons best.
Waar ik me mateloos aan erger is de denigrerende ondertoon bij veel posters. Misschien ben ik daar wat gevoeliger aan als anderen. We kunnen toch proberen op een fatsoenlijke manier in debat te gaan.
Ik denk dat over het algemeen niemand zich stoort aan korte posts die to the point en doordacht zijn hoor.
Ofwel was je post dan misschien toch niet zo to the point en doordacht als je zelf dacht, dat kan ook natuurlijkDat is waar. Maar vaak krijg je daar een reactie op, die echt zo bij de haren getrokken is dat je eerst een half uur moet nadenken hoe je daar een deftig antwoord kan op formuleren zonder in de val te trappen.

, maar is het niet heel erg eenvoudig: wanneer de mods vinden dat iemand niet voldoende beargumenteerd post voor of de stijl van posten niet past in Pol en Actua = geen toegang meer tot het subforum? Daarvoor dient die registratie toch?Daarvoor dient de report knop toch?Maar dan moet die selectie natuurlijk wel gemaakt worden. Ik krijg het wel wat van posters die beklag doen over bepaalde andere posters, zonder deze bij naam te noemen. "Er zijn er hier die zus en zo...", "Het zijn altijd weer dezelfden die zo posten...", "Er is hier een duidelijk groep die..."
Ja, zeg dan gewoon wie en dan kunnen de mods oordelen of die poster nog in Pol en Actua past of niet.
Mja, nee hé, de report knop gaat toch in wezen om een bepaalde post die je niet ok vindt? Maar wat ga je doen wanneer je van mening bent dat een user grotendeels niet gepast post in Pol en Actua of het niveau daar niet voor heeft? Elke post van die user gaan reporten? Dan is het toch simpeler om dit, al dan niet maar misschien bij voorkeur in PB, te melden aan de mods?Daarvoor dient de report knop toch?
Maar dan krijg je toch een alternatieve evaluatie, terwijl (tot nu toe) dat enkel het aantal sancties is?Mja, nee hé, de report knop gaat toch in wezen om een bepaalde post die je niet ok vindt? Maar wat ga je doen wanneer je van mening bent dat een user grotendeels niet gepast post in Pol en Actua of het niveau daar niet voor heeft? Elke post van die user gaan reporten? Dan is het toch simpeler om dit, al dan niet maar misschien bij voorkeur in PB, te melden aan de mods?
Een algemene aanklacht als in "er is hier een bepaalde groep of strekking die het niveau naar beneden haalt, waardoor Pol en Actua niet het verwachte en nodige niveau heeft en het hier gaat leegbloeden" heeft toch enkel maar waarde en impact wanneer men weet over wie het gaat? Hoe kunnen de mods anders oordelen en ingrijpen?
Ja, dat zou ik ook denken, maar die registratie lijkt mij toch vooral een formaliteit. Ik heb natuurlijk geen zicht op het aantal users die geen toegang meer hebben, maar ik heb persoonlijk niet het idee dat die 'beperkte groep' om hier te posten erg beperkt is. Kan zijn dat dat anders is natuurlijk.maar is het niet heel erg eenvoudig: wanneer de mods vinden dat iemand niet voldoende beargumenteerd post voor of de stijl van posten niet past in Pol en Actua = geen toegang meer tot het subforum? Daarvoor dient die registratie toch?
Ja maar mods zijn hier toch ook aanwezig? Of dat mag je toch verwachten van een moderator in subforums als deze: dat ze toch geregeld eens hun 'kop binnensteken' om het zo te zeggen. Zij zien het ook wel wanneer bepaalde users meerdere reports krijgen en kunnen dan zelf gaan oordelen of die user nog in het subforum hoort of niet, al dan niet aan de hand van de posts die een report hebben of aan de hand van hun eigen ervaringen met de users in (hun) subforum.Mja, nee hé, de report knop gaat toch in wezen om een bepaalde post die je niet ok vindt? Maar wat ga je doen wanneer je van mening bent dat een user grotendeels niet gepast post in Pol en Actua of het niveau daar niet voor heeft? Elke post van die user gaan reporten? Dan is het toch simpeler om dit, al dan niet maar misschien bij voorkeur in PB, te melden aan de mods?
Een algemene aanklacht als in "er is hier een bepaalde groep of strekking die het niveau naar beneden haalt, waardoor Pol en Actua niet het verwachte en nodige niveau heeft en het hier gaat leegbloeden" heeft toch enkel maar waarde en impact wanneer men weet over wie het gaat? Hoe kunnen de mods anders oordelen en ingrijpen?
Specifiek hierop, ik denk dat men ook wel voorzichtig is om te vermijden dat er een paar geweerde posters zowel de andere fora als pb-inboxen volspammen met hoe oneerlijk ze zijn behandeld, en hoe dit uiteraard komt door de politieke of persoonlijke voorkeur van de mod(s). Op 9lives herinner ik me toch zo enkele gevallen, die overal te pas en te onpas hun klaagzang begonnen.Ja maar mods zijn hier toch ook aanwezig? Of dat mag je toch verwachten van een moderator in subforums als deze: dat ze toch geregeld eens hun 'kop binnensteken' om het zo te zeggen. Zij zien het ook wel wanneer bepaalde users meerdere reports krijgen en kunnen dan zelf gaan oordelen of die user nog in het subforum hoort of niet, al dan niet aan de hand van de posts die een report hebben of aan de hand van hun eigen ervaringen met de users in (hun) subforum.
Ik vind eigenlijk ook dat mods dat zelf moeten zien, toch zeker in een serieuzer gedeelte van het forum als dit. Het is nogal een scheve vergelijking, maar goed: van de politie verwacht ik ook niet dat zij enkel gaan reageren wanneer er ergens een aanklacht binnenkomt. Ik verwacht dat zij op de straat patrouilleren en zelf ook af en toe ongewenste elementen uit het straatbeeld halen.