Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm, kga het in gedachten houden als einde loopbaan mogelijkheid. 4.7k voor halftijdse job (20 uur lesgeven), 4 maanden verlof, ... lijkt mij de gedroomde formule voor werkbaar werk bij ouder worden.Slaat daar inderdaad op, vermoed ik.
Zij-instromers met een master kunnen tot 10 jaar anciënniteit meenemen en 4.7k komt +- overeen met de cijfers hier.
Altijd welkom. Benieuwd of je het jaar uitdoet.Hmmm, kga het in gedachten houden als einde loopbaan mogelijkheid. 4.7k voor halftijdse job (20 uur lesgeven), 4 maanden verlof, ... lijkt mij de gedroomde formule voor werkbaar werk bij ouder worden.
Ah, we vergeten alle personeel in de basisscholen en al wie zich inzet voor alle lesuren (dat zijn er heus wel meer) + plageuren (onbetaald en al te vaak opgelegd) + ondersteuning + werkgroepen waardoor de week vol zit en je werk nooit gedaan is in een dag. Deze stelling is niet alleen zwaar onjuist, maar ronduit denigrerendHmmm, kga het in gedachten houden als einde loopbaan mogelijkheid. 4.7k voor halftijdse job (20 uur lesgeven), 4 maanden verlof, ... lijkt mij de gedroomde formule voor werkbaar werk bij ouder worden.
Hmm Hannelore is toch zo lekker din..
How wacht verkeerde thread.
BDW toch weer applaus gekregen.

Beneden alle pijl. Wat zitten die daar eigenlijk te doen?Die interventies van Isolde en Hannelore, wat een prefab-theater, djeezz.

De ideale samenstelling van centrum rechts was er toch he met de Regering Michel? Hebben die het begrotingstekort opgelost? Ik denk het niet.. Taxshift heeft miljarden gekost en dat was dan nog zonder crisissen. Vreemd dat BDW daar ze dat nooit op BDW zijn bord gooien.