Agony
Well-known member
artikel nieuwsbladIk denk dat je de begrotingscijfers van destijds er nog eens op moet nalezen.
Daarbij, taxshifts en dergelijke moet je net doen in tijden zonder crisissen.
artikel standaard
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
artikel nieuwsbladIk denk dat je de begrotingscijfers van destijds er nog eens op moet nalezen.
Daarbij, taxshifts en dergelijke moet je net doen in tijden zonder crisissen.
Ik vind het toch amusantHeb het kopstuk debat afgezet. Wat een gedrocht van een format. Iedereen probeert zich daar te profileren met enkele one liners. Dan nog dat publiek erbij. Geef mij maar een 1vs1 debat met meer diepgang.

Leuk entertainment.Ik vind het toch amusant![]()
Kind?Leuk entertainment.
Die Melissa haar reacties op wat andere kopstukken zeggen, lachen.
Het kind is duidelijk nog niet klaar voor de nationale politiek.
Welke?Wat een zielige opmerking van Wauters richting Van Grieken zegGelukkige heeft ie zichzelf direct mogen verdedigen.
Er is een reden waarom je Rousseau meer op tv ziet dan De Praetere. Van Den Broucke was deze ochtend op de radio zelfs vergeten dat Melissa de voorzitster is. Toen hem gevraagd werd over een uitspraak van zijn voorzitter begon hij over Rousseau tot de presentatrice hem corrigeerde.Echt, die Melissa, hoe zwak. Dit maakt toch wel pijnlijk duidelijk dat Vooruit een eenmanspartij is/was.
"Zeg dan toch nee Guido."Ik word zot van dieje gast rechts achter Van Grieken.

91% van de kijkers die deze kleutershow hebben uitgekeken en het een meerwaarde vond om te stemmen. Ik geloof gerust dat die dan grotendeels overlappen met de 'klappers' in het publiek.91% voorstander
Big oof.
Globaal toch een indicatie dat mensen eerder centrumrechrs prefereren.
Die moesten gewoon even trekken voor diegene waarmee ze zich identificeren: de jonge vrouw. Anders kan je dit niet verklaren want iedereen heeft kunnen zien dat Depratere hier als lichtgewicht tussen de zwaargewichten stond... all due respect, zij had een jaar geleden ook niet gedacht van daar te staan maar dat voel/zie je helaas.Stond Melissa haar vrouwtje ? Vond dat toch niet zo denderend.
BDW tsjeverig !!!!!!!!![]()
Over zwaargewichten gesproken... er stond duidelijk één super zwaargewicht tussen.Aan de andere kant van het spectrum: BDW maakt alweer een prima beurt.