Omdat hij een bullebak is/speelt. Hoe vaak stelt hij dezelfde vraag aan Hedebouw terwijl die daar al op geantwoord heeft of aan het antwoorden is? Hij kent ook duidelijk zijn dossiers niet aangezien hij beweert met de uitgaves van PVDA op social media het legebrooddozen probleem te kunnen oplossen.
Verschrikkelijk irritant ventje om naar te kijken.
Hij legt de vinger op de wonde en zorgt net voor een heel kritische stem in het programma.
Ja hij is zeer direct en heeft een zeer theatrale stijl. Maar hij is dan ook strafpleiter van beroep.
Hij is duidelijk ideologisch en spreekt voor eigen winkel, wat niet erg is lijkt mij want het is aan de politici om hun visie te verdedigen.
Net de aflevering van kies24 gezien, man man man man wat een pijnlijk tafereel is me dat zeg.
Het stuk over de hoofddoek voor de klas was werkelijk tenenkrommend…
Mooi uit de doeken gedaan waarom een hoofddoek dragen gewenst is vanuit het geloof, en met de volgende uitleg.
“Ja het geloof zegt dat je niet mag spelen met je hoofddoek. Je draagt hem of je draagt hem niet, je zet hem niet constant op en af. “
“En ik draag hem enkel maar om naar de moskee te gaan. Reden is omdat ik hem niet op school mag dragen. Anders droeg ik hem constant”.
Zelfs dame stelt de vraag daar, tot de rand volledig vol geschminkt en de haren tot in de puntjes gestyled.
Allez goed vreemd, maar wie ben ik.
Geen hoofddoek voor de klas. Geldige redenen om dit niet toe te staan. Argumenten die heel hard steek houden over katholieke scholen die dit wel gewoon toestaan, en leerkrachten met een hoofddoek daar perfect tewerkgesteld kunnen worden.
Allemaal correct. Komt die kerel daar te zeggen “ja liever een leerkracht met een hoofddoek dan iemand met een LGBTQ-vlag”.
Werkelijk waar in hemelsnaam, daar zakt uw broek van af tot onder de grond….