Post - / math - / experimental / indie rock

Hopelijk zijn die ook elders te streamen. Heel benieuwd!

Die Black Country doet me na een 5tal luisterbeurten toch weinig, eerlijk gezegd. Ik mis ergens een visie ofzo? Maar ik was ook niet superzot van hun eerste album, dusja .

Big Thief :love:
Alle singles tot nu goe gemeden en meteen in het 20 nummers lange album gedoken. Heerlijk!

Ook nieuwe cult of luna vandaag btw. :unsure: En die van Andy Bell zou ook goed zijn.

Nog niet weggeblazen door de nieuwe van Big Thief.
Wat is de naam van dat nieuw album trouwens 'Dragon New Warm Mountain I Believe In You' :wtf:

De nummers die al in mijn permanente afspeellijst stonden:
UFOF
Shark Smile
Masterpiece

Hopelijk zijn die ook elders te streamen. Heel benieuwd!

Die Black Country doet me na een 5tal luisterbeurten toch weinig, eerlijk gezegd. Ik mis ergens een visie ofzo? Maar ik was ook niet superzot van hun eerste album, dusja .
Die nieuwe BCNR lost voor mij de verwachtingen in die ik bij hun eerste album had. Ik vond dat ook een goeie plaat maar was er niet zo wild van als anderen. Ants From Up There vind ik op elk vlak beter, de muziek is tegelijk meer gevarieerd en er is meer focus omdat ze melodieën meer omarmen. En de songwriting van Isaac Wood raakt me hier meer, kerel giet echt wel veel van zichzelf in die nummers en het is daarom niet onbegrijpelijk dat het op z'n mentale gezondheid woog. Maar ik kan goed begrijpen dat je hier niet van omver geblazen wordt als de eerste plaat je ook niet echt wist te overtuigen, ergens is het "meer van hetzelfde" maar beter en grandiozer.

Dit is trouwens echt een goeie muziekmaand voor mij persoonlijk. Toch al veel genoten van BCNR, Cate Le Bon, Mitski, nieuwe Animal Collective is beter dan verwacht en deze ochtend Spoon al beluisterd. Dat is weer een goeie melodieuze rockplaat, zoals al hun albums eigenlijk. Big Thief gaat voor deze avond zijn, ik kijk er al naar uit!

Het zit in deze tijden wel mee voor de liefhebbers van postpunk en postrockafgeleiden. Als er iets goed komt uit de brexit is het wel duust bands die emo zijn.

Het checken waard, beide een debuut:
deathcrash - return
caroline - caroline

UK bands hebben iets tegen caps denk ik.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Animal Collective? Ik vind het één van hun betere sinds de Meriweather Post Pavillon.

Nieuwe king gizz single en tis 18 minuten lang!

Ze zeggen dat ze in een jammy periode zijn beland. :unsure:

Terug
Bovenaan