Preuts of vrije vogel?

Vroeger bij ons op school werd ge uitgelachen als ge met uw onderbroek onder den douche ging na de turnles.
Ik was dit al vergeten maar vroeger was er dus ne klasgenoot die enorm preuts was en die deed altijd zijn onderbroek aan na de turnles om zich te douchen. Op een dag hebben we die kerel dus gewoon aangevallen (Of wat dacht je? Dat is/was voorspelbaar. Je weet zelf wel hoe klasgenoten dan zijn hé!) met de ganse klas en zijn onderbroek ging zonder pardon uit.

Is dat wreed en/of onbeschoft? Ja maar zo zijn jonge gasten nu éénmaal.

Ik was dit al vergeten maar vroeger was er dus ne klasgenoot die enorm preuts was en die deed altijd zijn onderbroek aan na de turnles om zich te douchen. Op een dag hebben we die kerel dus gewoon aangevallen (Of wat dacht je? Dat is/was voorspelbaar. Je weet zelf wel hoe klasgenoten dan zijn hé!) met de ganse klas en zijn onderbroek ging zonder pardon uit.
Op dat moment zou een paar rake slagen van die kerel op ieders neus wel een nuttig educatief moment geweest zijn.

Op dat moment zou een paar rake slagen van die kerel op ieders neus wel een nuttig educatief moment geweest zijn.
True mee eens, maar ja als ze met 20 gasten op u springen dan moet je al een zwarte band hebben in iets en de aanval verwacht hebben (wat nooit het geval is) of je bent gewoon gezien hoor. Dan haal je het niet.

Ach ja, als je ziet hoe dikwijls iemand zwaar gepest wordt op school dan is iemand zijn broek aftrekken nog redelijk onschuldig (in verhouding toch). Die gast wel malcontent maar het was nu ook niet zo dat hij achteraf gepest werd of zo.

Ik ben ook opgegroeid in een gezin waar naaktheid niet werd weg gestoken. Zelfs als jong-volwassene die nog thuis woonde, wandelden ouders en broer gewoon de badkamer binnen en werd er naakt tussen slaap- en badkamer gelopen.
Wel steeds functioneel, 't was niet dat er daarbuiten naakt werd rondgelopen.

Totaal niet preuts, maar dat zal wel een klein beetje te maken hebben met iets anders ook :D.
Als je mini in uw naam hebt, liggen de verwachtingen natuurlijk sowieso niet hoog.

Vrij “preuts” opgevoed en kan me ook niet meer herinneren ooit mijn ouders of zussen/broer naakt gezien te hebben. En pas op veel latere leeftijd douchte ik mij na de training/wedstrijd in de sporthal ipv thuis. Idee van douchen in onderbroek bestond in “mijn tijd/regio” volgens mij niet.

Da’s wel “nogal” gekeerd en ik ga nu zonder enige gêne naar naaktsaunas of duik bv naakt in een zwembad bij vrienden als ik zwembroek vergeten ben.

Thuis ben ik daar ook helemaal niet bewust mee bezig; als m’n kinderen snachts wakker worden, ga ik naar hen zonder iets bij aan te trekken. De badkamerdeur staat ook altijd open zodat ik hoor wanneer de kinderen mij nodig hebben. Regelmatig lopen ze dan ook binnen en buiten.

Laatst kwam de dochter binnen (3 jaar) “Hihi papa kleine piemel hihihihi” 🤭

Nuja dat zei ze ook in de zoo “olifant kleine slurf! Hihihi

Vroeger denk ik dat ik "normaal" was voor een tiener. Eens op unif eens met een paar mensen naar sauna geweest en daarna is mijn idee eigenlijk wel veranderd. couldn't care less als iemand mij naakt ziet eigenlijk.
Ik ga ook niet random naakt rondlopen in huis, maar ik ga ook niet toeren uithalen als ik toevallig van de badkamer naar de slaapkamer moet ofzo.

Ik heb tot mijn 24 jaar thuis gewoond en ik ging in douche terwijl mijn vader in bad zat en mijn moeder op toilet zat dus helemaal niet preuts opgevoed.

Aangezien ik bijna 30 jaar voetbal ook geen problemen met in bijzijn van andere.

Dikwijls dat we met 6 man onder douche rustig een klapke doen met elkaar zonder schaamte.

Of groot voetbaltornooi met allemaal onbekende in kleedkamer, op’t gemak rondlopen in uwe flieter, moet kunnen.

Opgegroeid waar naakt rondlopen en de badkamer delen geen probleem was. Tot ik in mijn puberteit belandde. Dan sloot ik de badkamerdeur en wou ik mijn privacy, die ook gerespecteerd werd.

Thuis lopen mijn vrouw en mezelf na het douchen ook naakt boven rond, om b.v.b. kleren uit de kast te gaan halen o.i.d. Kinderen zijn dat gewoon en we douchen ook samen. Nu, ze zijn nog heel klein. Als er ooit een tijd komt waar zij liever privacy willen dan zullen we dat respecteren. Ik heb op de toiletten en badkamer reeds een draaiknop (zo'n rood/wit sluiting maar dan heel modern) voorzien voor als die tijd eraan komt.

Openbare sauna's zou ik nooit doen, ondanks ik totaal niet beschaamd ben over mijn lijf. Ik zou het gewoon awkward vinden denk ik.

Ik en mijn zus zijn opgevoed thuis dat naakt rondlopen de normaalste zaak van de wereld was. Zelfs in onze puberjaren deden wij dat. Wel functioneel.

Maar ik liep vaak de badkamer in om men tanden te poetsen of whatever als mijn zus/moeder/vader in bad/douche zaten of andersom.

Op de dag van vandaag ook geen gene.

Het enige dat ik niet meer zo leuk vind is bijvoorbeeld een openbare sauna. Dat heeft echter niets te maken met naaktheid of gene.
Eender met het feit dat ik van kop tot teen vol ben getattoeerd, en de mensen met hun mond open naar mij liggen te staren :unsure:

Mijn stiefpapa liep altijd naakt van zijn kamer naar de badkamer, mijn mama kon haar ook wassen terwijl ik in de badkamer stond, maar andersom niet. Mijn ouders mochten niet bij mij in de badkamer en nu zou dat ook niet mogen.

Heb altijd in sportclub gedoucht met andere mensen, geen probleem. Fitness ook niet. Ik heb nog nooit publieke sauna's gedaan en ik denk niet dat mij da zou interesseren. Liever met mijn lief naar privé sauna. Maar ik zit dan bv wel in de sauna van de fitness :unsure:

Ik woon alleen, maar zelfs hier loop ik ook niet naakt rond. Ik ben enkel naakt in de badkamer en aan mijn computer

Wat een lelijk gedrocht.^^
Geef mij maar een bikini met een lekker strakke boxer/hipster ipv zo'n billenflosser.

Terug
Bovenaan