Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf, waar ging jij naar school..Ik was dit al vergeten maar vroeger was er dus ne klasgenoot die enorm preuts was en die deed altijd zijn onderbroek aan na de turnles om zich te douchen. Op een dag hebben we die kerel dus gewoon aangevallen (Of wat dacht je? Dat is/was voorspelbaar. Je weet zelf wel hoe klasgenoten dan zijn hé!) met de ganse klas en zijn onderbroek ging zonder pardon uit.
Is dat wreed en/of onbeschoft? Ja maar zo zijn jonge gasten nu éénmaal.
Of minijeffrey is van gestalte zo klein dat 5 cm zelfs groot lijkt.@MiniJeffrey zal dus geen mini Jeffrey zijn![]()
@straight_six je hebt ook mensen die er zich geen "flikker" van aantrekkenLaatst kwam de dochter binnen (3 jaar) “Hihi papa kleine piemel hihihihi”![]()

Verander die legging in een string en zwarte vegen in je gang zal het laatste van je zorgen zijn!@straight_six je hebt ook mensen die er zich geen "flikker" van aantrekken![]()
Dat is dus de stap die een legging onder een jurk voorafgaat. Interessant..Wat een lelijk gedrocht.^^
Geef mij maar een bikini met een lekker strakke boxer/hipster ipv zo'n billenflosser.
You badass!Thuis lopen mijn vrouw en ik regelmatig halfnaakt rond (zonder schoenen, das durven he?)![]()
Hmm bij ons waren er niet eens douches. Er werd hoogstens eens met wat deo gespoten en vervolgens ging iedereen stinkend naar de volgende les (of naar huis als het de laatste les was).Ik was dit al vergeten maar vroeger was er dus ne klasgenoot die enorm preuts was en die deed altijd zijn onderbroek aan na de turnles om zich te douchen. Op een dag hebben we die kerel dus gewoon aangevallen (Of wat dacht je? Dat is/was voorspelbaar. Je weet zelf wel hoe klasgenoten dan zijn hé!) met de ganse klas en zijn onderbroek ging zonder pardon uit.
Is dat wreed en/of onbeschoft? Ja maar zo zijn jonge gasten nu éénmaal.
Dat is volgens mij wel een licht overschat effect hoor. Want zoals je zegt "behalve je partner of een arts". Dat wordt dan toch gewoon "behalve je partner of een arts of je ouders"? Mijn ouders hebben mij ook nooit zo "afgeschermd" van naaktheid, maar eigenlijk is die schaamte pas weggegaan op het moment dat je je bewust erover zet dat het niet erg is als mensen u naakt zien (of omgekeerd). Ik denk ook dat bij de meesten dit automatisch komt nadat ze wat meerdere partners gehad hebben.Je kan "preutsheid" ook nog verder uitsplitsen: doelbewuste lichaamsschaamte (ingegeven door religieuze voorwendselen) en onbewuste schroom, een beetje zoals blaasschaamte bij mannen (niet kunnen plassen als andere mannen in dezelfde ruimte zijn). Als je van kleinsafaan niet gewoon bent om naakte lichamen te zien en je er telkens op gewezen wordt je naaktheid te bedekken is het niet onlogisch dat je je niet naakt gaat vertonen voor een andere, behalve dan je partner of een arts.
Als vrouw zijnde: hoeveel handen er niet verdwenen zijn in die vagina tijdens de zwangerschap, dat wil je niet weten!Toch wel grappig hoe je al die grenzen van preutsheid overboord gooit het moment dat er iets serieus scheelt.
Ik zou nooit veel zin hebben om mijn broek uit te doen bij de dokter als er daar iets aan de hand is. Maar als ik mijn heup gebroken had kon het me allemaal niks schelen hoe ik daar lag.

Ja dat zei mijn vrouw ook. Dat al je schaamte daar direct weg is.Als vrouw zijnde: hoeveel handen er niet verdwenen zijn in die vagina tijdens de zwangerschap, dat wil je niet weten!
Alleen al de laatste maand minimum 10 verschillende vroedvrouwen en gynaecologen.![]()
Toch niet meer dan voor de zwangerschap?Als vrouw zijnde: hoeveel handen er niet verdwenen zijn in die vagina tijdens de zwangerschap, dat wil je niet weten!
Alleen al de laatste maand minimum 10 verschillende vroedvrouwen en gynaecologen.![]()

Ik zou zeggen: gelukkig wel! Zou me anders wel een ferm sloeriegevoel gevenToch niet meer dan voor de zwangerschap?![]()

Dat zei mijn vrouw ook. Ik vermoed dat mijn eerstvolgende "intieme onderzoek" een prostaatcheck op oudere leeftijd zal zijn.Ja dat zei mijn vrouw ook. Dat al je schaamte daar direct weg is.
Bedoel je dat je gewoon volledig seks ging vermijden of naakt lopen, ben niet goed meeIk loop niet graag naakt, zeker bij m'n eerste keer was dat toch mentaal een enorme stap, heck ik wilde niet meer op een moment.