Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat er iets is aan het gedeelte waar je wiel aan hangt: lichte beschadiging, wat roest.Ik ben vandaag naar de keuring geweest, heb een groene kaart, maar wel 1 opmerking.
Gebreken nauwlettend in het oog te houden
5.3.3.b/1/4 Torsiebuis, reactie-, wieldraag-, of ophangingsarm is licht beschadigd of gecorodeerd
Iemand die weet wat ze hiermee bedoelen / wat dit kan betekenen en of ik hier iets mee moet doen? Langs gaan bij de garage?

Ik vind het gewoon heel raar dat er iets zou beschadigd zijn, en gecorodeerd, ja, wat moet ik me daarbij voorstellen?Dat er iets is aan het gedeelte waar je wiel aan hangt: lichte beschadiging, wat roest.
Je kan er iets van zeggen bij een volgende onderhoudsbeurt.
Tenzij je ongerust bent, dan kan je wat vlugger eens langs gaan bij de garage.

klopt exact met hoe ik mij voel. Vooral omdat ze de bandenspanning (die juist stond) nu hebben verkeerd gezet€205,20 voor de laptop eens aan de OBD connector te hangen, eens rond de wagen te lopen, een interieurfilter te vervangen en een batterijtje van een afstandsbediening te vervangen?
Is goedkoper dan een standaard onderhoud van een ICE maar ik zou mij precies nog meer in't zak gezet voelen. Lijkt mij letterlijk nog geen kwartier werk als die filter vlot te bereiken is.

Amai dat is goedkoop! Als dat werk gewoon deftig uitgevoerd is zou ik voor dit geld zelf geen eigen onderhoud meer doen maar hem gewoon elke 6 maand binnensteken!Jaarlijks onderhoud + nieuwe accu voor onze fiesta mk5 : 160€
-accu : 80€
-luchtfilter: 10.6€
-oliefilter: 6.45€
-dieselfilter: 26.48€
-4L olie: 36.63€
1.4 diesel met 250k op de teller en 20 jaar oud, zolang ik hem zonder grote kosten elk jaar door de keuring krijg, blijven we ermee rijden.
Ik doe het onderhoud dan ook zelf, vandaar dat er geen werkuren of dergelijke bijstaanAmai dat is goedkoop! Als dat werk gewoon deftig uitgevoerd is zou ik voor dit geld zelf geen eigen onderhoud meer doen maar hem gewoon elke 6 maand binnensteken!

Haha dat verklaart de prijzen. ik dacht dat een garage dat zo doorrekende naar jou. Dan begrijp ik het al wat beterIk doe het onderhoud dan ook zelf, vandaar dat er geen werkuren of dergelijke bijstaan![]()
Amai, dan hebben ze bij u nog 25€ extra gevonden om naar de auto te kijken2-jaarlijks onderhoud voor de iX3, 230 euro. Niks speciaals als nakijken en batterij sleutel wisselen.
Setje winterbanden op dezelfde velg… whopping 1500€

Ge zou u bijna afvragen wat ze bij garages nog meer "verkeerd" doen, als iets simpels als de bandenspanningsvoorschriften volgen al te moeilijk isklopt exact met hoe ik mij voel. Vooral omdat ze de bandenspanning (die juist stond) nu hebben verkeerd gezet![]()
Dat is exact wat ik op hun feedback-formulier heb ingevuld. Als ge dat al niet juist kunt zetten, wat doet ge dan met de rest ...Ge zou u bijna afvragen wat ze bij garages nog meer "verkeerd" doen, als iets simpels als de bandenspanningsvoorschriften volgen al te moeilijk is
Hier is dat teveel olie vullen bij het olie verversen. Helaas al meer dan 1x.Ge zou u bijna afvragen wat ze bij garages nog meer "verkeerd" doen, als iets simpels als de bandenspanningsvoorschriften volgen al te moeilijk is
Daar betaalde dan 110€ per uur voor.