Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestel vaak op Winparts.Waar bestellen jullie onderdelen voor je wagen ? in mijn geval (peugeot)
Ook onlangs voor het eerst op winparts besteld, aangenaam verrast t.o.v. autodoc.Bestel vaak op Winparts.
Autodoc ook soms (als Winparts het onderdeel niet heeft), maar enkel als het niet dringend is. Verzending duurt heel lang.
Winparts is zeker 1 van de betere webshops. Veel voorraad en snelle verzending indien de onderdelen allemaal voorradig zijn. Plus hun retour beleid en customer support zijn echt top.Ook onlangs voor het eerst op winparts besteld, aangenaam verrast t.o.v. autodoc.
In mijn mandje onmiddellijk een geschatte levertermijn en zelfs een dag vroeger toegekomen en de eerste bestelling 10% korting. Zaterdag besteld, woensdagmiddag geleverd.
Ga er zeker nog bestellen, reden was dat je bij autodoc soms verplicht 2 stuks in uw mandje krijgt en ik uitzonderlijk er maar 1 nodig had wat wel ging bij winparts.

heel toevallig de factuur voor tweejaarlijks onderhoud van de ID4 in mijn mailbox gekregen
Bij officiele vw garage.
373.78 euro btw in
-Inspectie
-vervangen pollenfilter
-remvloeistof ververst
-ruitensproeiervloeistof
-reinigen interieur luchtfilter behuizing.
Voor een gelijkaardig onderhoud betaalde ik eind vorig jaar bij een officiële Toyota dealer 243€ excl btw, voor een Yaris 1.33.Onderhoud uitvoeren Ford focus
Werkuren
58722015A4A Onderh. na 6 j/90.000 km/54.000 mij
Onderdelen
2207993 OLIEFILTER
2261879 OLIEAFTAPPLUG
46 OLIE 5W20E
SARA2 FORD ASSISTANCE
2715010 RUITENREINIGER MET ANTIVRIES
5256078 GEUR- EN MICROFILTER
Totaal Onderhoud uitvoeren 342,15
<knip>
Geen idee of dit duur is voor onderhoud + remblokken.
Lijkt mij eerder een 'we lappen er maar wat bij' verhaal.Ik dacht juist dat een onderhoud bij elektrische wagens goedkoop was wegens het beperkt aantal bewegende onderdelen?
370 euro lijkt me enorm veel geld voor dat lijstje...
Remvloeistof verversen kan nog wel even duren om te flushen, al valt dat met het juiste materiaal en op de brug blijkbaar ook wel mee.Lijkt mij eerder een 'we lappen er maar wat bij' verhaal.
Als de wagen maar om de 2 jaar op onderhoud komt willen ze er wat aan verdienen natuurlijk. Is zeker veel geld voor dat lijstje, is ook quasi geen werk aan he. uurtje misschien?

Een motorsteun dat lekt?? Rare motorsteun maar geen ervaring met volvo .Moet de motorsteunen van mijn Volvo laten vervangen, blijkbaar lekt er ééntje. Iemand idee wat dit kan kosten?
Veel motorsteunen de dag van vandaag zijn gevuld met olie, volgens het principe van een hydraulische schokdemper.Een motorsteun dat lekt?? Rare motorsteun maar geen ervaring met volvo .
Garage zei dat het bij premium merken het vaak hydraulisch is. Bij goedkopere is het met rubber.Een motorsteun dat lekt?? Rare motorsteun maar geen ervaring met volvo .
Bedrijfswagen inderdaad. Normaal zie ik die factuur niet eens.Remvloeistof verversen kan nog wel even duren om te flushen, al valt dat met het juiste materiaal en op de brug blijkbaar ook wel mee.
Al de rest is letterlijk sneller gefixt dan de sleutel te pakken bij onthaal, de auto van de parking op de brug rijden, de onderdelen te pakken in het magazijn en de auto terug op de parking te zetten en de sleutel af te geven.
Hopelijk leasing en niet als particulier want hiervoor €373 betalen is toch ook maar zuur geld.
266 euro is het antwoord. Bij officiële dealer.Moet de motorsteunen van mijn Volvo laten vervangen, blijkbaar lekt er ééntje. Iemand idee wat dit kan kosten?
De voorste doen het meeste werk. Als je niet veel zwaar beladen rijdt of met een aanhanger, gaan die achterste een stuk langer mee.Vandaag bij de Midas geweest voor nieuwe remschijven en blokken vooraan (Renault Megane GT Grandtour).
435,25 euro
Zit nu op net geen 110.000 km en dit is de tweede keer remblokken en eerste keer schijven.
Maar wat ik wel raar vind is dat achteraan tot nu toe nog niks vervangen is geweest, de schijven niet (logisch), maar ook de blokken nog niet. Ik rij dus nog altijd met mijn eerste remblokken achteraan.
Dat weet ik en ik ben over het algemeen een rustige chauffeur, ik rem ook al veel af op de motor, anders zouden de remmen vooraan er ook wel sneller door gaan.De voorste doen het meeste werk. Als je niet veel zwaar beladen rijdt of met een aanhanger, gaan die achterste een stuk langer mee.