ps5 extra ventilator in de tv kast

Sasori

New member
Mijn ps5 staat in het open vak van een tv kast (besta ikea). Omdat er niet heel veel ruimte rond is vroeg mij af of het slim was om een extra ventilator vanachter in de kast te zetten. Heeft dit nut ? en richt ik de ventilator naar buiten om warm lucht af te voeren of richt ik hem op de playstation?

Als ge er lang genot van wilt hebben, zorgt ge voor geen warmte die opbouwt. Gaat altijd sneller slijtage brengen. En geen enkel hardware fabrikant maakt ze nog zoals vroeger. Niet Sony, niet Nintendo en al zeker niet die andere..
Fan kan beetje helpen, zeker tijdens warme maanden. Open zetten en warmte niet laten opbouwen is wel vele malen beter en makkelijker.

Ik zou het toevoegen. Zorg dat de lucht afgevoerd wordt naar een plaats waar het kan ontsnappen.

Hier heb ik een open rack met de ps5 en meerdere zaken in doe warmte genereren, daar heb ik intake en outtake fans op gezet, intake langs onder, outtake langs boven.
De cabinet ging in zomer vrij vlug naar 45 graden celcius, terwijl ie nu rond 20 kan blijven op full fam force (luid) en 30 kan blijven op silent fan force.

Terug
Bovenaan