PS5 waar nog te vinden?

Hier in Ierland sta ik ook op een wachtlijst maar tzit vast door die kut britten. :sop:
Afin, gelukkig valt er weinig te spelen op de ps5 momenteel dus dat scheelt maar ze mogen nu wel eens makkelijker beschikbaar komen zenne. :D

Intertoys had precies een batch vandaag.. Ik geraakte tot aan het invullen van mijn gegevens, maar bleef een foute postcode geven. Leveren die enkel in NL? Kon land niet selecteren..

Intertoys had precies een batch vandaag.. Ik geraakte tot aan het invullen van mijn gegevens, maar bleef een foute postcode geven. Leveren die enkel in NL? Kon land niet selecteren..
Enkel Nl dacht ik.
zelf enkele maanden eens geprobeerd en lukte toen ook niet.

Had ik het maar geweten, dan had ik er geen halfuur mee kwijt geweest. Website lag direct plat maar ik was één van de eersten denk ik, dus ik ben toch tot aan de bestelling geraakt. :D

Nog mensen die bij GM hun pre-order hebben gezet en nog geen ps5 hebben? 30 september men pre-order geplaatst bij GM Hasselt en nog steeds geen mailtje. (Buiten degene die ze in december uitstuurde :p )
ik had mijn preoder geplaatst in GM midden juni en heb pas een ps5 sinds een 2 tal weken...
dus nog effe geduld hebben vrees ik

Mijn disc versie van Amazon uk is verzonden. Komt volgens de tracking wel pas maandag 8/02 toe. Brengen ze die soms te voet ? 😉

Mijn disc versie van Amazon uk is verzonden. Komt volgens de tracking wel pas maandag 8/02 toe. Brengen ze die soms te voet ? 😉
Nee, ze laten bewust veel marge bij de levertijd schatting vermoed ik. Bij de orders in december kwamen ze ook sneller dan dat de geplande aankomst tijd was. Volgens mij is dat hun "Het zou zeker moeten aankomen voor deze datum".

Kan is er dat er douane en BTW moet betaald worden bij de bestellingen van Amazon.
Amazon.nl verstuurt soms ook vanuit UK. En ook al heb je de BTW betaald, op het label staat dat het nog niet werd betaald.

Kan is er dat er douane en BTW moet betaald worden bij de bestellingen van Amazon.
Amazon.nl verstuurt soms ook vanuit UK. En ook al heb je de BTW betaald, op het label staat dat het nog niet werd betaald.
En kan je dat dan achteraf niet bewijzen ofzo ? Is de 1ste keer dat ik iets van de UK bestel.. nu ja we zien wel zeker

En kan je dat dan achteraf niet bewijzen ofzo ? Is de 1ste keer dat ik iets van de UK bestel.. nu ja we zien wel zeker
Ge kunt niet veel meer doen dan naar Amazon sturen.
Nu goed, bij amazon.co.uk houden ze er misschien al rekening mee, maar bij een bestelling van amazon.nl die uit het UK werd verstuurd nog niet :/

Terug
Bovenaan