PBR Streetgang
Well-known member
Oh baby
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh baby
Yes, is binnen.Is dat binnen te doen?Buiten Goat ken ik nu wel niks (voorlopig).
En weer bij de grote 'Ollanders dus. Hmm, dit kaboutertje gaat er nog eens over nadenken.Yes, is binnen.

Smote is ook goed, al ken ik enkel het album Genog. Zeer sfeervolle donkere folkmuziek. Doet me denken aan Popol Vuhs soundtrack voor Nosferatu van Werner HerzogIs dat binnen te doen?Buiten Goat ken ik nu wel niks (voorlopig).
Duik eens in de wondere wereld van Rose City Band.Smote is ook goed, al ken ik enkel het album Genog. Zeer sfeervolle donkere folkmuziek. Doet me denken aan Popol Vuhs soundtrack voor Nosferatu van Werner Herzog

@Elevator Leuk! Wat de vergelijking betreft, het is het S/T album dat imo meer weg heeft van 13th Floor Elevators. Dit is wat meer een mengeling van invloeden. Benieuwd naar je favoriete tracks.
De titeltrack was vandaag aan de buurt in de battle, en iemand maakte de vergelijking met The White Stripes. Sinds ik dat gelezen heb hoor ik dat accent idd ook wel wat. (Ook een band waar ik als tiener een tijdje grote fan van was btw.)
Nog ééntje voor jou:Heb het S/T album besteld, ben benieuwd!
Deze is idd wat vanalles, ik hoor zelfs The Kinks... leuk album!