Raad de auto op basis van een detail

Cizeta V16-T

Ik kon er niet bij dat het geen Diablo was, die lijn van die motorkap herkende ik meteen, dus heb wel moeten opzoeken.

Terwijl ik de Cizeta goed ken, ooit nog een kwartet kaartspel gehad met exclusieve exotische supercars en die stond daar ook tussen.

Laatst bewerkt:
Cizeta V16-T

Ik kon er niet bij dat het geen Diablo was, die lijn van die motorkap herkende ik meteen, dus heb wel moeten opzoeken.

Terwijl ik de Cizeta goed ken, ooit nog een kwartet kaartspel gehad met exlusieve exotische supercars en die stond daar ook tussen.
Diablo heeft maar enkele koplamp he. En eerder een horizontale.
Maar de lijn van de motorkap is inderdaad wel soortgelijk.

Cizeta V16-T

Terwijl ik de Cizeta goed ken, ooit nog een kwartet kaartspel gehad met exlusieve exotische supercars en die stond daar ook tussen.
De Cizeta is zelfs grotendeels gebaseerd op een Diablo dacht ik. Dus die gok was al heel dichtbij.

Ik ken hem overigens ook van een kwartetspel wat ik ooit op de kermis bijeen geschoten had ('t zal wel hetzelfde zijn). :D

Barracuda? (Indien juist, kies maar iemand anders die in mijn plaats mag posten, ik heb vandaag weinig tijd)
Die muscle cars lijken allemaal op elkaar.

Barracuda? (Indien juist, kies maar iemand anders die in mijn plaats mag posten, ik heb vandaag weinig tijd)
Die muscle cars lijken allemaal op elkaar.
Door deze te zeggen, weet ik het: Hemi Cuda. Was al los vergeten dat die bestond.

edit: Ik denk dat een gewone Barracuda die air vents niet heeft?

Is idd een Hemi Cuda. Eén van mijn favoriete muscle cars, minder bekend bij het grote publiek. Denk dat de 70 die vents niet heeft, de 71 wel.

Is idd een Hemi Cuda. Eén van mijn favoriete muscle cars, minder bekend bij het grote publiek. Denk dat de 70 die vents niet heeft, de 71 wel.

Is inderdaad zo 1 van de minder bekende muscle cars. Is volgens mij ook echt redelijk zeldzaam ondertussen?

Dit is de volgende opdracht:

Bij deze ga ik wel redelijk streng zijn op de juiste benaming.

McLaren Mercedes SLR?
Dat is de reden waarom ik streng ga zijn over de juiste naamgeving.
Dit is de uitlaat van een gewone SLR:
Mercedes-Benz_SLR_McLaren_%288615973055%29_%28cropped%29.jpg

Dus die is het niet, maar je zit héél dicht in de buurt ;).

Terug
Bovenaan