Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diablo heeft maar enkele koplamp he. En eerder een horizontale.Cizeta V16-T
Ik kon er niet bij dat het geen Diablo was, die lijn van die motorkap herkende ik meteen, dus heb wel moeten opzoeken.
Terwijl ik de Cizeta goed ken, ooit nog een kwartet kaartspel gehad met exlusieve exotische supercars en die stond daar ook tussen.
De Cizeta is zelfs grotendeels gebaseerd op een Diablo dacht ik. Dus die gok was al heel dichtbij.Cizeta V16-T
Ik kon er niet bij dat het geen Diablo was, die lijn van die motorkap herkende ik meteen, dus heb wel moeten opzoeken.
Terwijl ik de Cizeta goed ken, ooit nog een kwartet kaartspel gehad met exlusieve exotische supercars en die stond daar ook tussen.

De lijn van motorkap en de rechte voorruit doen onmiddelijk denken aan een muscle car. Maar ik weet er niet direct met air vents aan de zijkant dus een wilde gok (een beetje een onbekende):
Door deze te zeggen, weet ik het: Hemi Cuda. Was al los vergeten dat die bestond.Barracuda? (Indien juist, kies maar iemand anders die in mijn plaats mag posten, ik heb vandaag weinig tijd)
Die muscle cars lijken allemaal op elkaar.
Is inderdaad zo 1 van de minder bekende muscle cars. Is volgens mij ook echt redelijk zeldzaam ondertussen?
Die zien er wel nog goed uit.Eens een auto uit de 21e eeuw aub. Ik snap niet wat er mensen zo speciaal aan die oldtimers vinden.
Dat is de reden waarom ik streng ga zijn over de juiste naamgeving.McLaren Mercedes SLR?
.