Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht ook eerst aan een Mustang (daar lijken ze wel echt op).Je zit wel al op het juiste continent.![]()

Dat lijkt hem inderdaad te zijn (even afwachten op bevestiging van @ugar). Blijft toch echt een knappe wagen, geen idee hoe het nadien zo hard bergaf is gegaanPeugeot 504?

Nevermind, had die laaste foto nog niet gezien, deze is het dus niet.Triumph TR6?
Ik zal deze goedkeuren, maar het is de Peugeot 504 coupé. Het is de pre-facelift versie, daarna werden de lampen vooraan en achteraan monoblocs.Peugeot 504?

Ah doeme. Ik had daar nog op gezocht, maar zag de andere achterlichten. Diegene die ik in het echt gezien heb, zijn volgens mij ook de gefacelifte versies. De Peugeot 504 coupé is ontworpen door Pininfarina, 't is dus geen toeval dat ze zo mooi zijn.Ik zal deze goedkeuren, maar het is de Peugeot 504 coupé. Het is de pre-facelift versie, daarna werden de lampen vooraan en achteraan monoblocs.
Wat mij betreft één van de mooiste wagens ever![]()
Dat ziet er heel Amerikaans uit, en de snelheidsmeter in mph laat het ook uitschijnen. Een Chevrolet Bel Air?
Correct! Mijn opa reed er ook mee en mijn broer heeft hem uiteindelijk overgenomen en helemaal laten restaureren. Mooie herinneringen aan. Die gordels met een haak die in het midden rond een metalen ring klikte, vond ik als kind ook heel cool.De vader van één van men beste vrienden heeft deze wagen in zijn garage staan, Volvo Amazon.