Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol ik dacht ook aan UrbanusUrbanus monopoly, allez tis toch precies een tekenstijl van een belgische strip dus dan denk ik dat er niet veel opties zijn![]()

Als er geld uit te slaan valt bestaat er een monopolyversie van!Lol ik dacht ook aan Urbanus
Edit: haha, je hebt nog gelijk ook: https://www.bol.com/nl/p/monopoly-editie-urbanus/9200000126572999/?country=BE
Ik heb op het punt gestaan om dat ook te antwoorden, maar dacht dat het een te onnozel antwoord ging zijn![]()
Exactly! En er was een klassieker in verstopt: een bakske vol met stroUrbanus monopoly, allez tis toch precies een tekenstijl van een belgische strip dus dan denk ik dat er niet veel opties zijn![]()
klopt! Ik kende het zelf enkel als Niagara.Iguazu denk ik?
100% zekerPagoda?
Ik vind wel da ge als king of boardgaming alles wa ge nie kent moet kopen.Allemaal spellen die ik niet ken. Verdikke toch![]()
Yep!Pagoda?
Ge wilt niet weten wat ik al allemaal heb staan thuis.Ik vind wel da ge als king of boardgaming alles wa ge nie kent moet kopen.
Ik ga akkoord! En dan is het niet om extra spellen te kopen, maar een groter huisStraks moeten we ne crowdfund doen voor StanTem alleen![]()
SpyriumNext:
![]()
Heb ik liggen, maar nog niet gespeeld. En dus herkende ik het nietSpyrium