Raad het bordspel

Bij deze ligt het toch aan u denk (hoop) ik. Ik verwacht dat hij redelijk snel geraden zal zijn.

Nog nooit gespeeld, maar toen ik de stopcontacten zag deed het wel een belletje rinkelen. Want ik ken geen ander spel met dat thema.

Volgende:
B01hN8K.png

Geen image search, gwn de naam van de kaart. Maar ik antwoord toch ook ni :-). Is dat de moeite om te kopen Killalot? Of kost dat uiteindelijk te veel?

Geen image search, gwn de naam van de kaart. Maar ik antwoord toch ook ni :). Is dat de moeite om te kopen Killalot? Of kost dat uiteindelijk te veel?
Ik heb die een paar jaar terug in een opwelling tweedehands gekocht op Zomerspel, en zeker geen spijt van gehad. Ik speel het te weinig wegens gebrek aan een echt actieve boardgamegroep, maar voor jou mag dat geen probleem zijn :).

Gastjes der heeft nog niemand de huidige geraden hé, we hebben alleen wat gezeverd dat we het konden googlen :p.

Ik heb die een paar jaar terug in een opwelling tweedehands gekocht op Zomerspel, en zeker geen spijt van gehad. Ik speel het te weinig wegens gebrek aan een echt actieve boardgamegroep, maar voor jou mag dat geen probleem zijn :).
Mwoah pasop, ik heb 1 core bordgame groep van 7 man, en nog eentje van 5 man waar ik nu en dan mee aansluit. Maar dit type spel speelt eigenlijk niemand echt. Er is maar 1 persoon van die 12 die zou meedoen.

Het enige spel hier dat ik al gespeeld heb
gDlIwb2.gif
ZIEDE WEL DAT VOLK POWERGRID KENT STANTEM !!!
En effe serieus: Dat is toch echt wel een classic hoor. Tis sowieso al een Friese, maar vooral 1 van de beste gateway games (imo zelfs DE beste).

Terug
Bovenaan