Raad het bordspel

ZIEDE WEL DAT VOLK POWERGRID KENT STANTEM !!!
En effe serieus: Dat is toch echt wel een classic hoor. Tis sowieso al een Friese, maar vooral 1 van de beste gateway games (imo zelfs DE beste).
Jep, ik ken Power Grid wel, maar nog nooit gespeeld. Inderdaad een klassieker die ik her en der wel zie passeren, maar herkende het dus niet.

Ik heb echt nul interesse in spellen met als thema elektriciteit, er gaat al veel moeten gebeuren vooraleer iemand mij kan overtuigen om dat eens te spelen :p Het heeft inderdaad een aanzienlijke status, Power Grid, maar thema is voor mij toch zeer belangrijk...

Pff, ik vermoed dat de huidige iets van FFG's Android universum is, maar geen idee welke. New Angeles?
Klopt! Zal zeker niet ieders cup of tea zijn, maar ik vind het geniaal. Co-op maar waarbij iedereen een geheime rivaal heeft. Beste blufspel dat ik al gespeeld heb.

Laatst bewerkt:
Gastjes der heeft nog niemand de huidige geraden hé, we hebben alleen wat gezeverd dat we het konden googlen :p.

Mwoah pasop, ik heb 1 core bordgame groep van 7 man, en nog eentje van 5 man waar ik nu en dan mee aansluit. Maar dit type spel speelt eigenlijk niemand echt. Er is maar 1 persoon van die 12 die zou meedoen.

ZIEDE WEL DAT VOLK POWERGRID KENT STANTEM !!!
En effe serieus: Dat is toch echt wel een classic hoor. Tis sowieso al een Friese, maar vooral 1 van de beste gateway games (imo zelfs DE beste).
Getaway hoogspanning? das toch Nie gespeeld op een uur...
Hoogspanning is super nice. bluf bied spel.

Laatst bewerkt:
Pfoeh, cool. Het leek mij niet Netrunner te zijn, dus ben voor de 2de bekendste game gegaan :p

Volgende:

IMG-20210112-125014.jpg

En Hoogspanning lijkt mij toch ook net een stapje hoger dan een gateway game.

Ge wilt niet weten wat ik al allemaal heb staan thuis.

Ik ga akkoord! En dan is het niet om extra spellen te kopen, maar een groter huis
unsure.gif

Ik ga al door met de volgende voor ik bevestiging krijg, als het niet geeft :p want ben zeker van mijn antwoord.

Terug
Bovenaan