Raad het bordspel

Meteor ist ook niet? het voldoet nochtans aan 2 criteria. er is een metoriet en tis een spel bestaand uit 1 woord.
Good enough? heb ik gewonnen nu?

Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel al dat ik dit ga gebruiken voor Match Game 4
"Noem 3 spellen met dobbelstenen zonder stippen."

Duseuh: Thanks !!

Wow, ik moest dat eigenlijk geweten hebben, want dat is de eerste keer dat er hier een game komt die ik dacht niet te kennen maar eigenlijk wel al meermaals had gespeeld in het verleden. Shame. Maar dikke merci Vinceness!

A Fart?!
aQ8UfV6.jpg

Tingeling! Dat is inderdaad nuns on the run. Geinig spel. Regels wel dubbelzinnig.
Je hebt een speler nodig die moeder overste wil zijn en de andere spelers zijn onstuimige nonnen. Het doel van het spel is dat de nonnen zonder ontdekt te worden wat ontdeugend goed proberen te scoren en op tijd terug in hun kamer verdwijnen zonder dat moeder overste hen ontdekt. MOeder overste heeft wel enkele middelen om de nonnen te stekken. Zoals ene meetlat en een zaklantaarn. Winnaar is diegene die dat als eerste kan, of is moeder overste als ze alle nonnen binnen tijdslimiet kan beletten dit te doen.

Terug
Bovenaan