Lint Well-known member Crowdfunder FE 26 januari 2021 #821 ah lol scusi, in parallel gepost Edit: Correct Imo heel plezant 2p spelleke!
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #822 Sensor Ghosts is leuker. De volgende is voor morgen, nu slapen Laatst bewerkt: 27 januari 2021
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 27 januari 2021 #824 Da ken ik gelijk ergens van. Maar ja, van wat he?
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #825 Tip; dit spel heeft meer dan 30 stemmen op bgg.
Carreon Active member 27 januari 2021 #826 No clue.. Pfff en dan vonden jullie dat van mij moeilijk Precies ne pokemon
Carreon Active member 27 januari 2021 #829 Whut? Waar in dat spel zit dat verstopt? 1 van de Goden kaarten?
Spoox Active member 27 januari 2021 #831 Carreon zei: Whut? Waar in dat spel zit dat verstopt? 1 van de Goden kaarten? Klik om te vergroten... Is van de box art
Carreon zei: Whut? Waar in dat spel zit dat verstopt? 1 van de Goden kaarten? Klik om te vergroten... Is van de box art
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 27 januari 2021 #832 Carreon zei: Whut? Waar in dat spel zit dat verstopt? 1 van de Goden kaarten? Klik om te vergroten... Is de O van SantOrini
Carreon zei: Whut? Waar in dat spel zit dat verstopt? 1 van de Goden kaarten? Klik om te vergroten... Is de O van SantOrini
Carreon Active member 27 januari 2021 #833 Spoox zei: Is van de box art Klik om te vergroten... StanTem zei: Is de O van SantOrini Klik om te vergroten... omg zou ik nooit gevonden hebben Nu ik het opzoek op BGG merk ik dat ik die mooie oceaan tegel waar je het eiland op zet niet heb in mijn versie
Spoox zei: Is van de box art Klik om te vergroten... StanTem zei: Is de O van SantOrini Klik om te vergroten... omg zou ik nooit gevonden hebben Nu ik het opzoek op BGG merk ik dat ik die mooie oceaan tegel waar je het eiland op zet niet heb in mijn versie
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #834 Je hebt daar 2 versies van de Roxley en de Spin master, in die van Spin master zit dat oceaanbord er niet bij.
Je hebt daar 2 versies van de Roxley en de Spin master, in die van Spin master zit dat oceaanbord er niet bij.
Tweak37 Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #836 uw kleuter heeft een eigen versie van catan gemaakt?
Wacko Santa Well-known member 27 januari 2021 #839 Spoox zei: nooit zelf gespeeld maar...Roads & Boats? Klik om te vergroten... Winner winner, Chicken dinner! Een oude Splotter, best wel gemeen spel . Met poepende ezelkes, behalve als er een gans of een stuk hout ofzo meekijkt, dan zijn ze schuw
Spoox zei: nooit zelf gespeeld maar...Roads & Boats? Klik om te vergroten... Winner winner, Chicken dinner! Een oude Splotter, best wel gemeen spel . Met poepende ezelkes, behalve als er een gans of een stuk hout ofzo meekijkt, dan zijn ze schuw