Carreon Active member 27 januari 2021 #922 Da's goed voor nen degout van bordspellen te krijgen als ge uw kinderen spellen met zo'n components opdringt
Da's goed voor nen degout van bordspellen te krijgen als ge uw kinderen spellen met zo'n components opdringt
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #923 Ik wist dat ik het kende... Catan junior!
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #924 "Kolonisten van" mag niet meer wat dat is politiek niet correct enzo.
Cerulean Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #926 Savatar zei: "Kolonisten van" mag niet meer wat dat is politiek niet correct enzo. Klik om te vergroten... En het erge is dat het nog waar is ook eh :')
Savatar zei: "Kolonisten van" mag niet meer wat dat is politiek niet correct enzo. Klik om te vergroten... En het erge is dat het nog waar is ook eh :')
M MadHatter604 New member 27 januari 2021 #928 Savatar zei: Under falling skies? Klik om te vergroten... Yes!
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 27 januari 2021 #930 StanTem zei: 't Is een spel voor mijn kinderen. Klik om te vergroten... Ah, dat verkooppraatje heb ik ook al een paar keer geprobeerd bij mijn vrouw.
StanTem zei: 't Is een spel voor mijn kinderen. Klik om te vergroten... Ah, dat verkooppraatje heb ik ook al een paar keer geprobeerd bij mijn vrouw.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 27 januari 2021 #931 Sir.Killalot zei: Ah, dat verkooppraatje heb ik ook al een paar keer geprobeerd bij mijn vrouw. Klik om te vergroten... Hahaha.
Sir.Killalot zei: Ah, dat verkooppraatje heb ik ook al een paar keer geprobeerd bij mijn vrouw. Klik om te vergroten... Hahaha.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 28 januari 2021 #934 Hier ook, maar ik betwijfel of ik het heb, of al heb gespeeld.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 28 januari 2021 #935 Laat maar weten wanneer er een hint nodig is.
Carreon Active member 28 januari 2021 #936 Het doet mij denken aan Captain Sonar for some reason? Het komt me alleszins ook bekend voor Maar op de voorgrond staat er precies een minion in profiel, dat past dan weer niet in het plaatje
Het doet mij denken aan Captain Sonar for some reason? Het komt me alleszins ook bekend voor Maar op de voorgrond staat er precies een minion in profiel, dat past dan weer niet in het plaatje
Lint Well-known member Crowdfunder FE 28 januari 2021 #937 Nee ik ben zeker dat het niet Captain Sonar is. Ik zit eerder met iets "space" in mijn hoofd. Rechts boven ziet ge ook vrij duidelijk een ruimteschip.
Nee ik ben zeker dat het niet Captain Sonar is. Ik zit eerder met iets "space" in mijn hoofd. Rechts boven ziet ge ook vrij duidelijk een ruimteschip.
maxdevis Member 28 januari 2021 #939 Voor de zekerheid toch nog eens door de kaarten van Space Alert gegaan, maar nope.