Timberwinter
Well-known member
Ik post sebiet een nieuweCorrect!![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik post sebiet een nieuweCorrect!![]()
.
:Tzit daar goed in die dozenOmdat er nooit genoeg trein spellen kunnen zijn... en omdat het als bovenste lag in de meest bereikbare doos:
Ps: Sort off, but not really een 18XX game
Euhm I really don't know, zijn daar 2 versies van? Ik heb dat spel toch al minimum 15 jaar, wrsch al langer. Dus ik zou eerder de oude denken?ik moet zeggen dat ik wel even aan het twijfelen was, da's de nieuwe editie zeker deze foto?
Heb het ooit eens gespeeld maar is al een hele tijd geleden en zag er nog net iets anders uit afaik
Ik gok dat ik het ken, maar ik ga er probably niet op komen.
Hoe bedoel je?Tzit daar goed in die dozen
Mja, net eens gecheckt op BGG, dit is idd de oude versie, en ook die die ik al eens heb gespeeld, maar kon het me niet meer 100% herinneren (al heel lang geleden).Euhm I really don't know, zijn daar 2 versies van? Ik heb dat spel toch al minimum 15 jaar, wrsch al langer. Dus ik zou eerder de oude denken?
Vind ik niet het leukste treinspel..Euhm I really don't know, zijn daar 2 versies van? Ik heb dat spel toch al minimum 15 jaar, wrsch al langer. Dus ik zou eerder de oude denken?
Dit is mijn box art:
![]()
Stephenson's Rocket
Stephensons Rocket - German edition by Pegasus (1999) [high resolution, cropped, rotated]boardgamegeek.com
Ik gok dat ik het ken, maar ik ga er probably niet op komen.
Hoe bedoel je?

Met behulp van Google en wat rondzoeken op BGG heb ik het gevonden. Ga het nog niet direct melden, voor iemand het wel weetTipje:
2-speler spel
10 jaar oud
misschien niet zo heel bekend, maar ook niet obscuur (staat binnen top 2000 met meer dan 2k votes)
2 jaar geleden is er eindelijk een 2de deel van uitgekomen.