Raad het bordspel

Ik vermoed dat deze niet lang zal stand houden:
9-FAE5-EFB-A5-FD-4-D32-9206-8-B785-DE0-A4-B9.jpg

En verdoeme nu moet ik naar de zolder mijn verhuisdozen open doen, want ik denk dat ik alle spellen die beneden liggen al gebruikt heb :(.

ik moet zeggen dat ik wel even aan het twijfelen was, da's de nieuwe editie zeker deze foto?
Heb het ooit eens gespeeld maar is al een hele tijd geleden en zag er nog net iets anders uit afaik

ik moet zeggen dat ik wel even aan het twijfelen was, da's de nieuwe editie zeker deze foto?
Heb het ooit eens gespeeld maar is al een hele tijd geleden en zag er nog net iets anders uit afaik
Euhm I really don't know, zijn daar 2 versies van? Ik heb dat spel toch al minimum 15 jaar, wrsch al langer. Dus ik zou eerder de oude denken?
Dit is mijn box art:

Ik gok dat ik het ken, maar ik ga er probably niet op komen.

Tzit daar goed in die dozen
Hoe bedoel je?

Euhm I really don't know, zijn daar 2 versies van? Ik heb dat spel toch al minimum 15 jaar, wrsch al langer. Dus ik zou eerder de oude denken?
Mja, net eens gecheckt op BGG, dit is idd de oude versie, en ook die die ik al eens heb gespeeld, maar kon het me niet meer 100% herinneren (al heel lang geleden).
Ik weet dat ze over een paar jaar dat spel wel opnieuw heruitgebracht hebben met herwerkte graphics.

Tipje:

2-speler spel
10 jaar oud
misschien niet zo heel bekend, maar ook niet obscuur (staat binnen top 2000 met meer dan 2k votes)
2 jaar geleden is er eindelijk een 2de deel van uitgekomen.

Dit is mijn box art:

Ik gok dat ik het ken, maar ik ga er probably niet op komen.

Hoe bedoel je?
Vind ik niet het leukste treinspel.. :)

Tipje:

2-speler spel
10 jaar oud
misschien niet zo heel bekend, maar ook niet obscuur (staat binnen top 2000 met meer dan 2k votes)
2 jaar geleden is er eindelijk een 2de deel van uitgekomen.
Met behulp van Google en wat rondzoeken op BGG heb ik het gevonden. Ga het nog niet direct melden, voor iemand het wel weet :p

Al moet ik zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb en het voor mij best wel bij de obscure stapel kan :p

Terug
Bovenaan