Red Dead Redemption 2

Blijft idd een fantastische game.
Stond onlangs in ps store voor 20euro en heb het mij opnieuw gekocht.
Binnenkort terug mee starten. Is al enkele jaren geleden, dus deel van het verhaal vergeten.

Hier 2 jaar geleden ofzo gekocht op Steam en pas recent aan begonnen. 65% van de story. Zalige eindeloze game.

Blijft idd een fantastische game.
Stond onlangs in ps store voor 20euro en heb het mij opnieuw gekocht.
Binnenkort terug mee starten. Is al enkele jaren geleden, dus deel van het verhaal vergeten.
Hier ook terug gezwicht toen ik zag staan, met in de gedachte dat ze misschien toch een patch uitbrengen voor 60fps en had toen ineens de eerste ook gekocht.

Het spel gisteren weer geïnstalleerd op de playstation dus het staat klaar voor een nieuwe kans. Heb het al lang in bezit maar de vorige keer dat ik eraan begon was tijdens een drukke periode in mijn leven en had ik moeilijkheden om in het verhaal te komen (kon toen makkelijk twee weken zitten tussen een speelsessie). Voorbije jaren wel gezien dat het steeds lovende kritieken kreeg dus vond het ergens zonde om hem geen kans meer te geven.

ik vond het begin nogal langdradig en had vooral iets van 'ik heb hier meer een horse riding simulator aan het spelen', maar op een bepaald moment kwam er voor mij wel vaart in en had de game me tot het einde mee in het verhaal.

ik vond het begin nogal langdradig en had vooral iets van 'ik heb hier meer een horse riding simulator aan het spelen', maar op een bepaald moment kwam er voor mij wel vaart in en had de game me tot het einde mee in het verhaal.
Nja ik heb opgegeven, mocht er een ps5 update komen zou ik het mss nog een kans geven.

Nja ik heb opgegeven, mocht er een ps5 update komen zou ik het mss nog een kans geven.
Was het voordeel van op de SeriesX te spelen. Zijn idd lange missies bij, waar je niet altijd direct kan saven
Maar bij de xbox kan je het spel in quick resume zetten.
Dus was ideaal, gewoon spel op pauze zetten en volgende dag kon je gewoon verder.
Echt wel zalig verhaal en mooie wereld, waar je in het begin wel moet doorzetten

Was het voordeel van op de SeriesX te spelen. Zijn idd lange missies bij, waar je niet altijd direct kan saven
Maar bij de xbox kan je het spel in quick resume zetten.
Dus was ideaal, gewoon spel op pauze zetten en volgende dag kon je gewoon verder.
Echt wel zalig verhaal en mooie wereld, waar je in het begin wel moet doorzetten
Ps4 kon je toch ook op rustmodus zetten.

Terug
Bovenaan