Renegadexxripxx
Well-known member
Ze gaan toch geen remaster maken als ze pas een versie hebben gemaakt voor de PC die een visuele update gehad heeft ?RDR1 remaster zou fijn zijn. RDR2 remaster niet nuttig. Degelijke DLC?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan toch geen remaster maken als ze pas een versie hebben gemaakt voor de PC die een visuele update gehad heeft ?RDR1 remaster zou fijn zijn. RDR2 remaster niet nuttig. Degelijke DLC?
Hier ook terug gezwicht toen ik zag staan, met in de gedachte dat ze misschien toch een patch uitbrengen voor 60fps en had toen ineens de eerste ook gekocht.Blijft idd een fantastische game.
Stond onlangs in ps store voor 20euro en heb het mij opnieuw gekocht.
Binnenkort terug mee starten. Is al enkele jaren geleden, dus deel van het verhaal vergeten.
Waarschijnlijk, maar toch kleine hoop op 60fps/trophies patch op de ps5Wrslk de switch 2 aankondiging.
Maar ik ga niet klagen als het een 60fps console update versie is.
Nja ik heb opgegeven, mocht er een ps5 update komen zou ik het mss nog een kans geven.ik vond het begin nogal langdradig en had vooral iets van 'ik heb hier meer een horse riding simulator aan het spelen', maar op een bepaald moment kwam er voor mij wel vaart in en had de game me tot het einde mee in het verhaal.
Was het voordeel van op de SeriesX te spelen. Zijn idd lange missies bij, waar je niet altijd direct kan savenNja ik heb opgegeven, mocht er een ps5 update komen zou ik het mss nog een kans geven.
Ps4 kon je toch ook op rustmodus zetten.Was het voordeel van op de SeriesX te spelen. Zijn idd lange missies bij, waar je niet altijd direct kan saven
Maar bij de xbox kan je het spel in quick resume zetten.
Dus was ideaal, gewoon spel op pauze zetten en volgende dag kon je gewoon verder.
Echt wel zalig verhaal en mooie wereld, waar je in het begin wel moet doorzetten
Bij Quick resume op Xbox kan je bij het opstarten van een spel op een knop drukken waardoor heel de intro en laadscherm etc geskipt kan worden.Ps4 kon je toch ook op rustmodus zetten.
Bij Xbox kan je dan ondertussen nog andere game spelen, terwijl deze gewoon op pauze blijft.Ps4 kon je toch ook op rustmodus zetten.
Bij Quick resume op Xbox kan je bij het opstarten van een spel op een knop drukken waardoor heel de intro en laadscherm etc geskipt kan worden.
Hoe doe je dat dan op de Playstation?Kan bij PS ook. Verschil is wel dat je ondertussen geen andere game kan spelen, zoals hierboven aangehaald.
Ok op die manier is dat wel handig.Bij Xbox kan je dan ondertussen nog andere game spelen, terwijl deze gewoon op pauze blijft.
Denk niet dat dit kon bij ps
Gewoon je PS in rest-mode zetten terwijl je aan het spelen bent.Hoe doe je dat dan op de Playstation?
Dat is wel niet hetzelfdeGewoon je PS in rest-mode zetten terwijl je aan het spelen bent.